• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Paulaa

Minprins: min M2b´s bästa kompis har lovat att betala för bandet vi ska ha på festen, som bröllopspresent, det band vi vill ha är en salsaorkester och det råkar vara så att kompisens bror spelar där så han kankes kan få ett bra pris. men skönt för oss, det blir gratis i varje fall!
    till kyrkan vet vi inte än, men vi komemr nog be kyrkan ordna det men vet inte vad vi vill ha ännu.

angående fotograf har vi inte bokat nån ännu men jag ska oxå kolla upp jannis, om han inte är upptagen den dagen redan vill säga..
    aalf det var synd att du inte kunde komma sist, det var trevligt!

• Midvintertös

AALF: Vilken låt ska ni har av Josh. Ska själv ha: When you say you love me. I kyrkan, har inte hört om någon annan här inne som oxå vill ha någon av hans låtar.

MinPrins: Glömde svara på fotograf frågan i mailet. Vi har bokat ACF, det finns här på BT´s register. Kände ett bra pirr i magen för dem, när vi var och träffade dem.

• AALF

Midvintertös,
    Va kul! Jag har inte häller hittat någon som vill ha honom. Vi har siktat in oss på låten "You raise me up". Vem ska sjunga er låt???

• Midvintertös

Aalf: Det kommer mina kusiner att göra, så den blir lite omarbetad.

Raise me up är också jätte fin. Har du text och noter? Jag lyckades med att få tag på hela nothäftet till det albumet. Så om du behöver noter och text så kan jag maila det till dig.

Har ni fått tag på någon sångare?

• AALF

Midvintertös
    Jag har bara hittat texten än så länge. Det skulle verkligen vara toppen om du kunde maila noterna till mig:
    aalf0820@yahoo.se

Nej, vi har inte fått tag på en sångare. Jag skapade en tråd för ett tag sedan, men har inte fått några bra tips, eller så har personen i fråga inte svarat på min tråd....

Skulle vara så skönt att hitta någon som kan sjunga som han gör, det är så pampigt!

• Midvintertös

Aalf: Ja jag hade oxå velat ha en manlig pampig sångare. Men vi hade redan bestämt att mina kusiner skulle sjunga. Vi trodde först att de inte ens vill försöka med den här sången.

Fixar noterna på lunchen.

Hoppas du får tag på någon. Det finns ingen i branchregistret heller?

• AALF

Midvintertös
    Det var nån tjej som svarade på min tråd men inte svarade tillbaka när jag ville ha mer info så vi får leta vidare. Vi vill även att någon ska sjunga en Kent låt, så sångaren måste ha en gasnka så bred reportoar Vi får se hur det går

• Midvintertös

AALF: Noterna är skickade och jag har även skickat tips på en solist.

Det är tråkigt att de inte kan svara iaf.

• Jeppson

AALF:
    Fattar inte varför det inte funkar!!
    Men kan du inte skapa en egen grupp och lägga in dina bilder där så länge? Så kan vi se vad som blitt galet sen (måste sitta på jobbet för att det ska funka).

• Soon to be

Aalf och midvintertös:

Vi ska också ha Josh Groban och väljer mellan era båda sånger, men har inte bestämt oss än. Tycker båda är så vackra...jag vill hemskt gärna ha noter och text till båda om ni har dem!! Jag tror att Jepsson har min mailadress annars får ni hojta till här så får ni den!

• Soon to be

Ps. vad annars göra en fredag kväll/natt om inte surfa runt på BT..........

• Midvintertös

Soon to be: Ger du mig din mail så skickar jag dem på en G.

• Soon to be

Tack, tack Midvintertös!

• Jeppson

Tjena tjejer!!

Nu har vi (nästan) bestämt oss för att skjuta på det hela ett år. Men VET ni!! Vi funderar på att göra en helomvändning! Att istället gifta oss utomlands på en tropisk strand, ta bröllopsresan direkt, och sen hålla festen hemma! :D Det var mammas idé faktiskt. Förslaget innefattar att föräldrar och syskon följer med, deltar i vigsel, har bröllopsmiddag och sen semester med oss (och/eller på egen hand) en vecka, och sen är vi själva 2-3 veckor. Så kan man ha en "vanlig" fest hemma sen istället. Man får många resor för 100 papp, och vi som älskar att resa... tycker det låter som ett bra alternativ. :)

Vad tror ni om det? Vart skulle man kunna vara...? Mitt drömresemål Yap (Micronesien) är för långt bort för släkten. Men man kan ju börja på ett ställe och sen åka vidare. :)

Vi har förresten äntligen bokat vår höstresa!! Det bidde inte Mexico (syrran med sambo som skulle med har separerat). Det bidde Borneo istället! :) Jippi!!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!