• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • AALF

Paulaa
    Det såg ut som om Jeppson har skickat vidare emailet till dig redan. Säg till annars

• Paulaa

Flickor jag hade ju visst fått mailet ojdåå ;)

• lovekitten

Sådär nu är vinet lagt på kylning och jag kan knappt vänta tills vi ses imorgon kväll, då kan ni få se ett foto på hur min klänning nästan ser ut. (fotot togs innan den syddes om)

Tilde: vad kul att du kan komma oxå!! Super

Aalf kan inte du ta med en bild på din kllänning oxå... om du han nån vil säga.

Jag är så nyfiken på alla era planer...

Föresten har jag en riktigt skräckhistoria att berätta imorgon. Jag var ju på bröllop för 2 helger sen och det var då det inträffade. Håll i er för imorgon ska jag berätta vad som hände...

Hittar ni nu? Annars är det bara att ringa.

Jeppson: Ca vilken tid kommer du till mig imorgon?

kram på er brudarna

• lovekitten

Skiver här oxå ifall du inte läster din mail Aalf:

Hej,

Klart att du får komma tidigare. Dock kommer jag att vara hemma tidigast 17.30 då måste jag fräscha till mig lite å sen handla till i kväll. Kommer Paula samtidigt med dig också då? Bara så du/ni vet tidsplanen
    lovekitten

• Tilde-76

HEeeejjj

Har plockat fram lite tidningar och grejer som vi kan bläddra i ikväll.

Vi ses vid 19!!

//Tilde

• lovekitten

KulKUL! ta med er det ni orkar

• AALF

Hej tjejer,
    Det finns tyvär en risk att jag bangar ikväll Jag har jobbat så fruktansvärt mycket den här veckan och all min energi är helt putsv veck! Jag hade sett fram emot att träffa er så mycket, men jag är rädd att jag inte blir så super trevlig så mentalt och fysikst trött som jag är nu. Det får helt enkelt bli en annan gång.
    Ha en underbar kväll!
    Ps. Om jag mot förmodan orkar släpa mig dit så märker ni det Ds.

• Paulaa

hej flickor!
    AALF! näää va synd men jag förstår PRECIS hur det känns
    lovekitten, jag kommer åka direkt från jobbet oxå, men jag har ju en lite längre sträcka än Jepsson. (södertälje!)
    jag kommer tidigast 18 om det är okej
    ps maila inte på min hotmail, kommer inte åt det från jobbdatorn.
    TILDE KUL att du kommer !!

kram kram

• lovekitten

Aalf: Åhh vad tråkigt, med jag förstår, sådär kan jag oxå känna ibland. Ta det lungt, ät en god middag med din blivande, tänd lite ljus och slappa lite så känns det säkert bättre. Vi Ses en annan gång.

Kram

• MinPrins

KUL!! Om några timmar ses vi!!

AALF: vad SYND att du inte kommer, men jag förstår hur du känner, ibland orkar man bara inte fast man skulle vilja! Men OM du orkar så blir vi super-glada om du kommer!

Kram på er!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!