• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Tilde-76

Tack tjejer!

Har sagt upp mig idag men vi har inte löst när jag kan gå ännu. Min chef var inte helt förvånad men blev beskiken.

Paula: Lycka till med din intervju!

Lovekitten: Tack igen för en trevlig kväll!

• Jeppson

Hej tjejer!
    Tack för i fredags, det var supermysigt! Jag kräver en upprepning!! :D

Bilder från kvällen ligger nu inne i vår grupp på MSN. Enjoy!

• Midvintertös

Tilde: Gick det bra med chefen? Ska på en till intervju idag, de ringde strax efter vi "pratat"

Mirsha: Var det nu på torsdag vi satt dejt? Bara så jag vet, men hjärna är lite flippad. *ler*

• lovekitten

Jeppson! Vilka fin/roliga bilder. Det får bli tratition att vi tar bilder på våra BT-träffar.

Förresten vet ni jag har gjort massa prototyter på inbjudninger i helgen, så jag tror jag e rätt klar över hur jag vill ha det nu! Slutade faktiskt med att jag gillade den variandten som du visade mig Tilde-76, med tre papper stående. Jag som hade bestämt mig för breda korta. Men nu känne det jätte bra... ska lägga ut kort på dem sen när de är klara!

Nu ska jag gå på lunch,

hörs å ses,

lovekitten

• lovekitten

sorry för mina felstavningar (se ovan) hoppas ni fattar ändå...lite stressad här på jobbet.

/kitten

• Jeppson

Absolut tradition! :)
    Ni som förresten har problem med Yahoo fortfarande; kör i MSN istället, där funkar det.

Jag har snöat in på den där snygga som Tilde hade med det genomskinliga pappret först. Undras hur det går att lösa med flera sidor... Och med banden; blir så mycket band om man ska ha längs med A4-rygg...

Vill ni förresten ha er ett gott skratt; läs den här tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m770705.html och alla trådarna som folk bifogat. Riktigt kul!!!

• MinPrins

YYIIIPPPIIEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAA!!! TJOOHOOO!!!! YYYIIIIPPPPIIIEEE!!!!!!

Nu är det ÄNTLIGEN bestämt och klart: vi har bröllopsfesten på Ulriksdals Wärdshus!!!!!! M2b var där idag på lunchen och skrev på bokningsbekräftelsen och talade med ägaren som var SÅ trevlig!!!

Jag är SÅ GLAD och LYCKLIG!!!!!!!!!

• Jeppson

Va roligt! Skönt för er att äntligen ha bestämt er!!!! :)

• Marisha-69

Midvinter:
    Ja torsdag sa vi.
    Jag kan och vill, kan och vill du fortfarande?
    När slutar du i så fall?
    Jag skulle behöva åka till Doc Forest en sväng, vill du hänga med? Det går fort.

• Paulaa

Hej brudar
    nu har jag varit på andra intervjun så nu är det bara att vänta...
    jepsson vilka kanonbilder, tack!! nästa gång har jag med mej min kamera oxå ;)

jag fick oxå lite inspiration med tildes inbjudningar och lyckades göra ett sånt där avlångt kort som man kunde dra ut innerkortet på , det som hade en massa onödiga hjärtan på. kommer ni ihåg? blev väldigt snygga!

MInprins!! grattiss! så glad för eran skull!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!