• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Marisha-69

Hej tjejer
    Hoppas ni hade jättetrevlig igår!!
    Jag hade så gärna varit där också!!!!
    Jag hoppas verkligen att ni/vi kan göra om det en gång när jag kan vara med.

• MinPrins

TACK för en super-mysig kväll i fredags tjejer!!! Och ett stort tack till Lovekitten för att vi kunde vara hemma hos dig (ni bor super-fint!)och för de goda tilltuggen!!

Kram på er!!

• Tilde-76

Tack för en jättetrevlig fredagskväll. Supertrevligt att hälsa på hos dig Lovekitten!!

Jag är helt mör efter helgens spring efter en boll. Är helt otroligt stel....

kram på er

• MinPrins

Ja just det Tilde-76, hur gick det med fotbollen? Gick det bra?!

Jag är också helt slut i kroppen, gick Ecco Walkathon med kompisarna igår, vi gick i rask takt i 3,5timmar. Och jag som redan har ont i ryggen, hade dessutom dåliga skor eftersom jag inte hunnit köpa nya träningsskor... Så idag har jag rejält ONT i ryggen och är stel, och har blåsor och skavsår på fötterna! MEN, för varje kilometer vi gick gav Ecco 10kr till välgörande ändamål!

• lovekitten

Tack själva tjejer, riktigt mysigt var det i fredags! Ser redan fram emot 15 oktober

Minprins: Vilken bra grej det där med ecco! vad duktigt att gå 3,5 timme!
    Själv e jag trött från i går när jag hade min "weddingday training" med m2b:s bästa kompis. 2 timmars powerwalk med 6 kilor packning i ryggsäck... man kan lungt påstå att jag har träningsvärk i benen.

• Tilde-76

Ville bara säga att jag fick jobbet!!! Är mycket lycklig!

• MinPrins

Åh, GRATTIS Tilde-76 till jobbet!! Vad kul!!

Hoppas att jag också inom en snar framtid kan få en bättre arbetssituation...

• Paulaa

Hej flickor
    tack till er alla för en mysig fredagskväll och speciellt till kvällens gulliga värdinna lovekitten, ni har en underbar lägenhet!

Tilde grattis till jobbet!!
    själv ska jag på intervju nummer 2 imorgon för ett jobb som jag sökte internt så håll tummarna ;)

kram och hoppas vi ses snart

• lovekitten

Tilde-76: Åhhh GRATTIS! Gud vad kul... så nu är det bara förhandligen av uppsägningsiden kvar då. Håller tummarna för dig att du lyckas förhandla bra.

Paula: Håller tummarna för dig med inför imorgon!

Kram allihopa,
    ha en mysig kväll

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!