• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Marisha-69

Hej tjejer.
    Jag kommer inte heller in på mina bilder hos Yahoo.
    Ska kolla in länken du skrev AALF.

• Jeppson

Hej, tjejer!

Nu är jag hemma igen. Operationen gick bra, men jag är trött så in i bänken, och hjärnan hinner liksom inte med. Mycket yrsel också men det går över. SÅ nu är jag sjukskriven en vecka, och då kommer jag säkert hänga här en hel del. :D

Näe, Yahoo har inte funkat på två veckor eller nåt, så jag har skippat det och har gjort en egen sida istället: medlem.spray.se/erajest/13augusti2005/brollop05.htm
    Antingen kan ni prova att istället använda vår webgrupp "Augusti 2005" i MSN, och lägga fotona under "Bilder". Då kommer bara de vi fördefinierat åt dem. Annars kan man skapa en ny grupp i MSN och ge vemsomhelst åtkomst dit.

Soon tp be:
    Spännande!! Har du nån bild på ert drömhus??

• Paulaa

Lovekitten, KOnstigt, jag kommer fortfarande in på min yahoosida i allafall!
    Tilde, va kul att du har börjat handla in lite saker till dagen D ;)
    Jepsson, har går det med kameran ? :)
    har du sett att det är någon som söker dej här på BT, kolla på dagens inlägg!
    kram!

• AALF

Jeppson,
    Kan du skicka ett ny inbjudan till vår grupp i msn. När jag fick den och tackade jag var jag fortfarande inte "godkännd". Så skumt det ska vara att komma igång. För när det väl funkar så kan ju alla lägga ett eget album på gruppen och dela med sig av sin info.

Urläckra bilder du hade föresten. Verkligen fina ljus och grejor

• Jeppson

AALF:
    Ok, ge mig din mailadress i MSN, så kallar jag dig till gruppen.

Paulaa:
    Det går fint med kameran! Har övat hela helgen. :D Många fina bilder blev det.
    Jasså man är eftersökt? Måste jag kolla...

• Jeppson

Usch, kan inte sova...
    Ligger bara och tänker på mitt Drömhus som håller på att rinna ur händerna. Vi hann inte till visningen i söndags, och på måndagens visning blev jag ju opererad.
    Har kontaktat mäklaren för en extra visning, men han ska endast återkomma ifall det blir en extra - gör ingen ytterligare visning bara för oss. Budet är uppe i 2,1 vilket är en bra bit under vad vi tänkt som max (ifall det är vad vi vill ha vill säga). Så vi funderar på att åka dit och titta utvändigt imorgon, läge och så, och sen ringa ägarna och höra om de kan tänka sig att visa huset för oss privat. Om de inte redan sålt alltså... Och kanske ge dem ett erbjudande utanför mäklarens händer - han har ju inte direkt förtjänat sitt arvode... Kan man göra så? Jamenar, det är ju inte olagligt eller så, men kanske oetiskt...? Men man MÅSTE väl inte ha en mäklare inblandad? All pappershjälp kan man ju få från banken... Suck... många frågor... kan inte sova... :(

• Marisha-69

Jeppson:
    Mäklaren får sitt arvode oavsett om ni köper det direkt av ägarna eller om ni tar det genom honom.
    Ägarna har skrivit ett kontrakt med mäklarfirman som innebär att om huset blir sålt under perioden som de anlitar mäklaren/firman så får dom provision om huset blir sålt oavsett hur det går till.
    Däremot borde du kontakta säljaren för en privat visning om det är möjligt, och till dom säga att ni är intresserade men inte fått chans att se huset.
    Lycka till

• AALF

Jeppson
    Hoppas att det ordnar sig med en privat visning. Huest var verkligen super fint.

Du kan maila mig på aalf0820@yahoo.se så ger jag dig min msn adress.

• Jeppson

Marisha:
    Men om de ångrar sig och inte längre vill anlita honom då...?
    Ska i alla fall ta tag i det där med privata visningen. TÄNK om det är lika fint på riktigt som på bilderna! Det FÅR vi bara inte missa!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!