• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • MinPrins

Tack AALF, ska försöka kolla på det i helgen och föröka "lära" mig det hela

Förresten AALF, vad ska ni hitta på idag? Ni skulle väl fira att det idag är 1år kvar till dagen D?! Hoppas ni får det mysigt!

• Jeppson

Hej tjejer!
    Nu är ni alla på Matton, och har säkert märkt att jag inte är där. Vi fick lite förhinder av ett par plötsligt uppdykande vänner, men kanske kan jag smita iväg lite senare. Mia har lovar SMS:a när hon vet vart ni går sen.

• Marisha-69

Jeppson:
    FÖRLÅT!!!!!!
    Jag glömde sms:a dig igår, vi bara pratade och pratade och du kom bort på vägen.
    Förlåt mig så hemskt mycket, jag hoppas vi får en ny chans att träffas!

• Jeppson

Ingen fara!! Vi får ses den 10/9 hos Lovekitten! :)

• Jeppson

Tilde;
    Kan vi skjuta ett par dagar på tyg-tittandet? Vi fick plötsligt småbarn att passa; en 5-veckors och en 1,3-åring, plus tvättstuga, så vi behöver nog hjälpas åt... F'låt!!!
    Logga på MSN så kan vi snacka...

• MinPrins

Hej tjejer!

Tack Tilde-76, Marisha-69 och Midvintertös för en super-mysig träff!!

Jeppson, synd att du inte kunde komma den här gången heller...

Paulaa, synd att inte du heller kunde komma den här gången...

Lovekitten, hur är det med hälsan? Mår du bättre och har du fått svar från proverna?? Hoppas du mår bättre!

AALF, hoppas du och M2b hade en mysig fredag, ett år före dagen D!

Vi var ute vid Ulriksdal och kikade på kapellet i lördags eftersom vi var nyfikna på hur "bytena" mellan vigslarna gick, alltså hur smidigt brudföljena klarade av att hålla sina tider och ge plats för nästa brudfölje... Förstår ni vad jag menar? Det verkade gå hyfsat bra faktiskt! Vi var båda ganska rörda när vi såg brudparen vid kapellet, trots att vi stog ganska långt ifrån och inte kände brudpaern M2b höll om mig hårt och hade tårar i ögonen och sa "åh, om ett år är du min FRU!" Vi höll om varandra länge och ögonen var fulla av lycko-tårar, och M2b sa en massa fina romantiska saker!! Jag är SÅ lycklig!

• Tilde-76

Hej tjejer!

Tack MinPrins, Midvintertös och Marisha för en trevlig kväll! Eftersom jag inte kan den 10 hos Lovekitten så ska jag försöka följa med på fredag.

Jeppson; trist att du inte kunde hänga på. Va bra att du inte heller kan ikväll för jag ska träffa ett gäng gamla korre-kompisar från studietiden. de är på förbiresa så vi ska ut och käka ett gäng. Vi får planera in något nytt.

Lovekitten: Hur mår du?? Vi saknade dig i fredags!

Vi har inte kommit någonstans i beslut om inbjudan och eftersom det är så pass lång tid kvar vill min blivande inte bestämma något än... Vi avvaktar men har några hyfsade förslag som vi kommer välja mellan.

Som sagt.. jag kan tyvärr inte komma till Lovekitten för då åker jag till Helsingfors över helgen (fotbollsturnering :) Himla trist för jag skulle vilja har lite åsikter från er på mina inbjudningskort...

• Jeppson

Tilde:
    Bra, då skjuter vi på det! :)
    Kan du inte fota dina kort, så kan vi titta lite på dem på nätet...?

MinPrins:
    Ni låter ju hur nykära som helst ju!! Va härligt!! :)

• Marisha-69

Tilde, Min prins och Midvinter:

Tack för en härlig kväll!

Hoppas det gick bra med ditt bord Tilde!
    Jag ska försöka fixa mina inbjudningar och lägga ut dom på mina bilder.

Den 10:e kan jag förmodligen inte komma tyvärr så jag hoppas ni bestämmer ett till datum snart

• L i

Hallå där!

Var det några av er som hade lust att haka på tårtprovning nu på fredag 27/8 på Chokladfabriken?

Jag tänkte ringa och förvarna dem så att de kan plocka fram lagom mycket tårta.

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!