Hej tjejer!!
Vi har också planerat att önska oss saker i både julklapp och födelsedagspresent till bröllopet, bl.a ska vi önska oss presentkort, frimärken (så vi kan skicka inbjudningarna)mm Även vi kommer att göra inköp under året, för att sprida ut utgifterna, som sagt är man ju inte alltför duktig på att spara...
Li ocg Midvintertös: vem är det ni syr upp era klänningar hos???? Är hon duktig, dyr osv? Hur får man kontakt med henne??
Jeppson:skönt att det gick bra hos läkaren och att du fick tid för operation så snabbt! KUL också att du hittat ett så snyggt liv:grattis!!
AALF: OJ vad mycket ni redan inhandlat! Vilken fotograf har ni valt???? Vad kommer fotografen att kosta er? Varför ville tjejen på cateringfirman inte att ni skulle provsmaka?? Verkar ju konstigt! Förstår om ni blir tveksamma då!
CoolJen:KUL att du är tillbaka! Synd om ni behöver vänta med bröllopet, hoppas det löser sig!
Tilde-76:LYX att ha en mamma som kan sy!!! Det önskar jag att jag också hade! Jag sydde en del själv förut, bl.a medeltidsklänningar eftersom jag åkte en del på Medeltidsveckan på Gotland och spelade i ett band som spelade medeltidsmusik och satte upp små pjäser...tänk vad mycket tokigt man gjort i livet
Men jag skulle inte våga mig på att sy min egen bröllopsklänning!
Paulaa: hur går det med letandet efter lokal och kyrka? Har ni bestämt er? Och hur skulle ni göra, skulle ni gå med i svenska kyrkan?
Nu måste jag jobba lite också...