• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • MinPrins

Hej Li!

Hade super-gärna velat följa med, men vi ska på middag hos kompisar direkt efter jobbet! Men ni kanske gillar tårtorna så mycket att ni vill gå dit en gång till, och då ska jag se till att kunna följa med!

• Midvintertös

Tilde Minprins Mirscha: Tack tack... för i fredags det var verkligen kul. Man kan verkligen sitta hur länge som helst. Kände mig lite spyfärdig efter alla friterade räkor. *ler*

Tilde: Jätte kul om du följer med på fredag, det ska bli gott att äta choklad. *ler* Hoppas det gick bra med bordet.

MinPrins: Låter helt underbart och det såg underbart ut också. Har tänkt på en sak sedan i fredags kan du inte anmäla dina grannar anonymt? Har tänkt på barnet du berättade om.

Är det någon mer en Tilde som vill följa med och äta chokladtårter på fredag är ni välkommna.

• L i

MinPrins: Tja, det är ju bara andra besöket för mig, så jag kan nog def. klämma in en tårtätning till framöver
    *asg*...

• Marisha-69

Li:
    Ja, då gör vi det!!!
    Klämmer in en till alltså
    Jag skulle gärna velat följa med på fredag men kan inte, så en till tårtätar träff skulle vara jättekul!!!
    med risk att vara ute i FÖR god tid, vad sägs om fredag 15/10 ?

• Marisha-69

Min Prins:
    Instämmer med Midvinter, där ligger en hund begravd.
    Ring anonymt och berätta det du vet eller tror du vet till socialen i ert område.

• Tilde-76

Hej hej!

MinPrins, hör att jag missade något när jag åkte hem i fredags..

Li; skulle jättegärna följa med på tårtprovning problemet är bara att min mamma kommer ner från norrland i helgen så jag måste tyvärr tacka nej till inbjudan denna gången.

15/10 Har jag blankt i almanackan än så länge så det kan väl vara ett bra datum för nästa träff.

Nu är båda borden sålda så det gick strålande. Lite extra klirr i bröllopskassan! Vi har börjat prata igenom bröllopsekonomin och det är så otroligt trist.... mycket roligare att shoppa bröllopsgrejer

• Midvintertös

Tilde: Tråkigt att du inte kan följa med, men det blir fler gånger. Roligt att du fick iväg båda borden. Det är alltid mycket roligare att shoppa en att lägga budget. *ler* MinPrins berättade en lite sorlig historia om sina grannar och deras två åriga barn som fortfarande inte lärt sig prata och som ser förj-vlig ut.

• Paulaa

Hej TJEJER!
    äntligen har man lite tid över att få skriva lite här.
    Ni verkar ha haft kul i fredags, synd att man inte kunde! jag kan tyvärr inte heller denna fredag (jobbig man är) . Ni får rapportera hur god chokladen var!

Lovekitten hoppas du mår bättre om du läser detta ! VAD VAR det för fel?

Minprins: va otroligt romantiskt det lät med din blivande så gulligt !har ni bestämt er nu för ulriksdal eller velar ni än?

Tilde, vill gärna se dina kort oxå !

Midvinter hur går det för dig? och Li är här oxå , :) går det framåt för er? har ni bokat fotograf ännu?

• Midvintertös

Paulaa: Ja fotograf är bokad.

Om en och en halv vecka släpper vi det för vänner och släkt att vi ska gifta oss. Det ska bli jätte skönt att bli av med denna hemlighet som jag burit på så länge och det ska bli skönt att kunna dela det med sina vänner.

Nu har jag gjort det, talat om att jag kommer sluta och söka mig något nytt. Det känns jätte skönt att detta beslut är tagit och ute.

• L i

Paulaa: Jo, jag tror att vi bestämt oss ang. fotograf.

Marisha: Om den 15/10 vet jag ännu inte så mycket, men i teorin är jag klart för!

Ni som vill med på fredag, gå in på den andra tråden och bestäm tid: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m681330.html

Alla är välkomna!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!