• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • MinPrins

KRYA PÅ DIG Lovekitten!!!! Ser fram emot träffen hos dig 10/9, och kanske hinner vi ses innan dess också!

Tjejer!

Har ringt Matton och på deras tel.svarare säger de att de har öppet vardagar 10-18, så vi hinner titta runt en timme i alla fall Ska som sagt försöka komma iväg så att jag hinner dit till 17, annars ses vi inne i butiken.

• Paulaa

Hej flickor!
    hoppas ni mår bra allihopa
    Lovekitten , krya på dej hoppas det går över snart !

jEPPSon, den frisören låter verkligen jättebra, va mysigt och vilken service!!

själv vill jag ha halvuppsatt hår med en liten tiara och kankse lite pärlor bak i håret . ingen slöja

makeupen måste vara ganska naturlig i beiga/bruna nyanser , hoppas allt blir som man vill :)

tjejer angående Imorgon så har jag fått förhinder så ni får frossa i papper utan mej . men jag säger som lovekitten, vi ses den 10:e om inte tidigare ;)

kram på er alla

• Jeppson

Lovekitten:

Vad är det för hemsk du åkt på?? Kan det vara salmonella? EN kompis fick det och han fick tillbringa 2 veckor på toaletten. Inge kul. Hade ni varit utomlands eller så? Kan ju vara nån liten bacill därifrån i så fall. De kan ju ta en stund på sig innan de visar sig.

Tycker SÅ synd om dig!! Krya på dig!!

AALF:
    Ja, de är faktiskt toppen. Salongen är pytteliten, men allt är fräsht och snyggt. De har t.o.m en liten mini-tv infälld i ena spegeln! :)
    Kör du MSN by the way?

Tjejer, vi ses imorrn då!

• Marisha-69

Hej Tjejer
    Jag åker hemifrån nu på morgonen så ändrar ni något kan jag bara nås på mobilen.
    Annars ses vi vid 17.00, jag tar med mig Midvintertös också.

• AALF

Jeppson,

Ja, det låter verkligen härligt.

Jag kör msn, på kvällarna när jag kommer hem från jobbet, men jag är inte alltid på plats.

Jag har lagt in både MinPrins och Lovekitten (Paulaa har jag redan) men har inte sett er än..

• Tilde-76

Lovekitten; låter hemskt, hoppas det inte är salmonella. Är det efter Bulgarienresan så kan det ju tyvärr vara nåt liknande. Krya på dig!

Inför ikväll så kommer jag till 17 men sen måste jag tyvärr åka hem. Vi har några som kommer och ska hämta möbler vi sålt ikväll. Det var meningen att min blivande skulle vara hemma och fixa det men han måste ta ett senare flyg (jobbar ju inte i Stockholm) så jag måste hem till senast 19 tyvärr.

Ses vid 17!

• Jeppson

AALF: Jag heter Jeppson05 på MSN. Ge mig ditt nick så lägger jag in dig. :)

• AALF

Jeppson,
    Jag har redan lagt in dig, jag såg dig där igår men jag la in både Lovekitten och MinPrins, men dem har inte "okeyat" mig än, så att säga

• MinPrins

Hej Jeppson och AALF!

Sorry, men jag vet inte hur det här med MSN fungerar... Hur/vad/när ska jag göra??? Hur funkar det? Står kanske någonstans men har inte haft tid att sätta mig in i det...

Tilde-76, synd att du måste rusa iväg efter Matton, men vi får snacka länge den 10/9 istället

Marisha-69, då ses vi på Matton, kul!

Hej så länge!

• AALF

MinPrins,

Du har ju en hotmail adress, då borde du ha messenger också. Annars kan du ladda ner det från hotmails hemsida. Där kan du redistrera allas hotmail-nick och se oss när vi är online och chatta med oss.

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!