• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • AALF

FÖRLÅT!!!!! Glömde CoolJen

• Paulaa

Jag hittade hit i allafall så jag är med ! få se om resten hittar hit ;)

• Jeppson

Tja!

Jag är fortfarande inne och blåser lite liv i glöden på min gamla tråd. :)

• AALF

Nya trådar, gamla trådar vilket som. Tänkte bara starta nytt för det andra blev så lång.

Jeppson, ville du skjuta på träffen?

Var har de andra tagit vägen?

/AALF

• lovekitten

AALF! Toppen initiativ... gamla tråden började blir lite lång och så kommer ju samma saker som vi pratat om upp flera gånger.

Jag e här nu iaf ! Tjoohoo!

Jeppson kunde ju inte ses den 9:nde... är det nån annan som kännder sig sugen att ses iaf så vill jag gärna. Tycker det ska bli så kul att ses igen och se /höra hur långt ni kommit och hur allt går. Nya tankar och funderingar/ tips.

Jag tänkte att kasnke nån/några av er vill gå med till Ljunggrenspapper i gamla stan för å kolla på papper å stämplar m.m till inbjudningkorten? Sen efter det kanske en drink eller ett glas vin å lite bröllops snack?

Ha en underbar midsommar tjejer!

• MinPrins

Lovekitten:låter som en toppen-bra idé!! Jag hänger gärna på! Vill också ses den 9onde! Var, när, hur?? Jag jobbar till kl.17, men efter det ses jag gärna!!! Att gå och kolla på papper och sen ta ett glas och kanske käka en bit låter kanon-bra!

• Paulaa

LOvekitten o minprins, jag vill oxå gärna men jag tror inte jag kan den 9.e.. :(
    men det gör inget!
    lovekitten har du hört nåt om vår klänning ?

• Tilde-76

Hej hej!!! Är här oxå!

Lovekitten: låter som en superidé att gå på Ljungrens - vill jättegärna det. Kan vi inte ta det en annan dag för jag är oxå lite osäker på om jag hinner den dagen. Vi sticker på semester troligtvis fredag-kväll eller lördag morgon...

Kan ju ta onsdag den 7 juli i stället - någon som är på??

• Paulaa

Jag kan varken 7:e ller 9:e :(
    jag kan endast ex 1 juli och 2:a juli., kan någon ?

• Jeppson

Vill också med... :(
    Men vi får ses sen! Och då får ni ta med er MASSOR med prover!! :D

Har skrivit en midsommarhälsning i gamla tråden, men jag måste ju hälsa alla gamla godingar också:

HA DET LJUVLIGT I MIDSOMMAR!!!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!