• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • AALF

Li,
    trist, jag lovar att hålla ögonen öppna

• Paulaa

AALF så ni har bestämt er för Denises catering ? va kul!
    vet ni om ni ska ha 2 eller 3-rätters ännu? vi funderar på 2 rätters med tårta och ev någon form av vickning till sent på natten .
    jag kommer inte idag men ni får ha så kul brudar!
    vi i andra tråden ska träffas efter semestern. den 29/7 så ni är självklart välkommna på den träffen oxå -

• AALF

Godmorgon,
    Är fortfarande hemma från jobbet (förkyld) har tyvärr inte möjlighet att komma idag. Ha det så trevligt tjejor!

• Marisha-69

Ok, tjejer.
    Nu åker jag hemifrån om en halvtimme så ska ni ändra något om i kväll så gör det nu!!
    Annars står jag utanför T-banan 17,15 om jag hittar p-plats i tid.är jag inte där 17.20 så kommer jag till pappersaffären för då har jag trubbel med parkering
    Se efter en tjej med en penna bakom örat
    Det ska bli skitkul att träffa er, vi ses.

• Tilde-76

Hej!

AALF, trist att du inte kommer.. får bestämma en ny träff med frisyr och smink-tema kanske :)

Jag kommer och om jag har koll så kommer även MinPrins (lite sen kanske), Marisha-69, Jeppson (visst kunde du??)

Soon to be, CoolJen och Li - kommer ni?? Vore kul.

Lovekitten - hur ser det ut för dig? Fortfarande förkyld??

Har jag missat någon..

• L i

Jag kan inte ikväll, tyvärr!

Jisan, Midvintertös och jag har bestämt på den andra tråden att vi ska träffas nästa onsdag d 14/7. Häng på då också!

• Tilde-76

trist Li,

Den 14 är jag i Dalarna på semester så då kan tyvärr inte jag.. men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen. Var det då ni skulle på tårtträff??

• Soon to be

Tilde-76:

Jag hade jätte-gärna kommit, men jag är från Skåne!
    Jag vill så gärna var med på alla träffar, men det är desvärre omöjligt! Jag får forssa i ert eftersnack istället.

Ha det så trevligt idag, jag tänker på Er!

Kram

• L i

Tilde: Nej, tårttest tänkte vi ha efter Jisans bröllop så att vi kan få höra allt om det också. Det blir troligtvis efter lön i aug.

• Tilde-76

Soon to be
    förlåt.. hade inte koll på du bodde i Skåne.. Jag som har semestrat i skåne alla somrar utom denna!!! Annars hade vi kunnat ta en mini-BT där nere

Tur att forumet finns....

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!