• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • AALF

Jätte bra att ni är så pass "utspridda" så kan man ju samla på sig en massa insider tips på vägen Verkligen supergulligt av dig/er att bjuda med mig. Jag återkommer när jag vet om jag har möjlighet att komma. Tack!

• L i

AALF: Ja, gör det. Krya på dig så länge!

• Jeppson

Tjena tjejer!

Tillbaka här, och har nog bestämt mig för att stanna här framöver. I den andra verkar det vara några som gift sig redan och några som ska gifta sig i år, och jag är nog mer ute efter att dela själva planeringshysterin med er här. :D
    Självklart kommer jag hälsa på även på den tråden, som på övriga BT, för att hämta info. :D

Så! Hur var det igår? Jag fick förhinder i sista stund och kunde inte komma. Blev det nå papper köpt? Några nya idéer? Några goda drinkar?

Känns som jag helt tappat tråden. Kan vi inte köra "våra" träffar härifrån i fortsättningen? Blir så förvirrat med alla trådar och alla datum och olik "gäng". Om jag vet att "vårt" gängs träffar mynnar här så blir det lättare. De andra har man ju också. :)

Vi har ju fortfarande klännigar, tårtor, dukning osv att ha träffar om. Eller bara babbel och drinkar. :D

Var det nån ny träff på G eller? I så fall vill jag gärna med! Kan ju erbjuda mig en "hemträff-raincheck" annars. :)

• Tilde-76

Hej Jeppson:

Det var verkligen jättetrevligt igår och synd att du inte kunde. Vi snurrade runt på Ljunggrens och fick lite olika ideér men vi var lite sena och de stängde 18 så gubben i butiken fick fösa ut oss

Sen fikade och snackade vi (inga drinkar denna gången..) tills de slängde ut oss kl 22 så supertrevligt hade vi.

Tycker oxå att det är förvirring i alla trådar och jag tänker oxå bevaka den här för jag hänger inte med i alla andra. Och som du säger.. alla andra träffar, datum etc.

• Marisha-69

Skönt att ni har kommit nu.
    Startade till och med en ny tråd för jag inte kunde hitta er.
    Det var jättetrevligt men jag vill gärna ha lite mer tid till pappertittning.
    Det får bli en annan gång.
    Kram på er

• AALF

Jeppson,
    Jag håller med dig. Vilken förvirring det blev. Allt jag försökte göra var att samla oss som redan träffats på en ny tråd för att den gamla blivit så lång Men, precis som du säger så kan vi ju utgå från denna i fortsättningen. En hemträff-raincheck låter alldeles utmärkt!!!

Tilde-76, låter som om ni hade det jätte trevligt!

Nu går jag på semester :-8 !!!!!

• lovekitten

Hej Tjejer och tack för igår!

Jeppson: så synd att du inte kunde komma vi vänta på dig en stund men förstod sen att du förmodligen fått förhinder.

Vi alla handlade lite pappersprover m.m (tror jag) Marisha-69 handlade nog mest Sen gick vi och fikade i gamla stan. Supertrevligt...vi lyckades prata oavbrutet i 5 timmar sträck. Men vi saknade er andra! Nästa träff har vi inte satt något datum på med slutet augusti var ett förslag. Jag skulle nog lättare kunna 3 september faktiskt. Eftersom jag är "gräsänka" nu fram till november och va har relativt rymligt kan vi gärna ha det hos oss oxå. Dricka massa vin och prata, prata, prata! (bor i sumpan så det tar bara 10min till stan och nära dig oxå MinPrins.) Paulaa: Kommer inte ihåg vart du bodde. Marisha-69 hoppas jag står ut med att "pendla"

Angående alla trådar som ligger ute just nu kom vi överens om igår att för enkelhetens skull hålla oss till en tråd så att man inte behöver skriva saker flera gr eller ev. missa något. AAlf, Jeppson, Paula, Soon2Be och CoolJen, låter det vettigt? (ingen glömd nu va??)Samt att vi som gifter oss augusti -05 och redan klickat ska fortsätta träffas under året som går fram till att vi gifter oss nästa sommar.!! HUA vad spännade det ska bli

Vill bara påängtera att detta inte är illa menat mot något av er andra goa tjejer i de andra trådarna, Oki? Vi ligger bara inte riktigt i samma faser av planeringen.

KRAM till alla brudarna!

• Tilde-76

Ja.. en hemträff-raincheck låter trevligt. Vi pratade även att vi kunde ses hemma hos Lovekitten eftersom hon är ensam några månader till. Ska vi inte säga ett prel.datum till augusti som vi kan ses??

Fredag den 13 augusti då är det ju årsdagen för några av er.. eller den 6 augusti :)

• Tilde-76

Lovekitten.. vi skrev nog om varandra. 3 september kan inte jag men den 27 augusti då kanske?? massa förslag ute nu :)

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!