• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Marisha-69

lillsmurf:
    Det tar ganska lång tid att få en klänning hemskickad om den ska sys upp först.
    Mina klänningar beställde jag i juni och dom kommer i november!

Adressen till ljunggrens:
    Ljunggrens Papper R.P.I.A. - Stockholm
    Tel. 08-676 03 83

Det tar ungefär 5-10 minuter att gå från t-bana Gamla stan i sakta mak.
    Köpmang. 3,

• Jeppson

AALF!! Det här hittade jag på en gammal BT-tråd ang- vart man kan hitta AfterSix-klänningar:

"Huvudbutiken" ligger i Uppsala
    Beda och Osborn i Göteborg
    Hanna Morris i Halmstad
    Sernys högtidskläder i Ängelholm
    Millans butik i Lund

Jag ska till Helsingborg nästa vecka och hälsa på mamma så jag ska kolla butiken i Ängelholm. Ska säkert till Uppsala också vad det lider, så jag kan kolla där med.

Marisha:
    De har rea på Panduro Hobby i stan - där kan man säkert hitta knöggligt papper lite billigare. :) Och på pappersbutiken under Söderhallarna på Medis är ALLT billigt :D

Är det förresten nån som har en kontakt i USA...? TÄäkte beställa min caketopper, men den kostar drygt 1000 kronor med frakten hit, så då vore det bättre om man kunde beställa den till någon på plats, som sen skickar den hit per post - det blir billigare.

Förresten - gjorde precis en testutskrift på våra inbjudningar. Det blev fint! :)

Har förresten köpt en gästbok nu också - en lavendelblålila. Vi ska ha engångskameror på borden, så får alla ta ett kort på sig eller sig och sin respektive, skriva ner vilket nummer på filmen deras kort är, på ena sidan i boken, och sen skriva en hälsning på andra sidan. Så sätter vi in korten själva sen. :)

Är det förresten nån som har nåt bra tips på (websida?) snygga skor med öppen tå? Lite utsmyckade, typ.

• Jeppson

aalf:

nya after six i uppsala handelsbolag
    sysslomansg 8
    753 11 uppsala

• Jeppson

Kom på en grej; Hur många av er har MSN Messenger?

Jag har skapat en grupp "Augusti 2005" som vi kan använda om vi inte vill hålla till här av någon särskild anledning.
    Där kan man också ha bilder.
    Jag heter Jeppson05 om någon vill kalla på mig. :)

Den som vill kan ge mig sin mailadress så bjuder jag in dig! :)

• Marisha-69

Jeppson
    Jag har
    Men jag måste justera den lite först, har ändrat mail sedan sist jag använde den.

• lillsmurf

Marisha-69

Tack för adressen!!

• Marisha-69

Jeppson:
    Har försökt att hitta dig på MSN men inte lyckats

• Jeppson

hmmm... konstigt... Få se om jag kan bjuda in dig då... Har du nåt msn-konto?

• Marisha-69

Jeppson:
    Jag har mailat dig hem.
    Där står nog all info.

• AALF

jag vill också vara med på msn

Jeppson,
    Mitt msn namn är flörsta bokstaven på mitt förnamn samt hela mitt efternamn, ingen prick, inget mellanslag inget streck.

Tack för att du hittat After Six i Sverige, hittar du dem i Helsingborg eller Uppsala, så säg till.

Jag har ju bott 3 år i USA så visst har jag vänner kvar.
    /AALF

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!