AALF!! Det här hittade jag på en gammal BT-tråd ang- vart man kan hitta AfterSix-klänningar:
"Huvudbutiken" ligger i Uppsala
Beda och Osborn i Göteborg
Hanna Morris i Halmstad
Sernys högtidskläder i Ängelholm
Millans butik i Lund
Jag ska till Helsingborg nästa vecka och hälsa på mamma så jag ska kolla butiken i Ängelholm. Ska säkert till Uppsala också vad det lider, så jag kan kolla där med.
Marisha:
De har rea på Panduro Hobby i stan - där kan man säkert hitta knöggligt papper lite billigare. :) Och på pappersbutiken under Söderhallarna på Medis är ALLT billigt :D
Är det förresten nån som har en kontakt i USA...? TÄäkte beställa min caketopper, men den kostar drygt 1000 kronor med frakten hit, så då vore det bättre om man kunde beställa den till någon på plats, som sen skickar den hit per post - det blir billigare.
Förresten - gjorde precis en testutskrift på våra inbjudningar. Det blev fint! :)
Har förresten köpt en gästbok nu också - en lavendelblålila. Vi ska ha engångskameror på borden, så får alla ta ett kort på sig eller sig och sin respektive, skriva ner vilket nummer på filmen deras kort är, på ena sidan i boken, och sen skriva en hälsning på andra sidan. Så sätter vi in korten själva sen. :)
Är det förresten nån som har nåt bra tips på (websida?) snygga skor med öppen tå? Lite utsmyckade, typ.