Lovekitten:
Förstår precis hur du känner, man vill ju så gärna köpa den där perfekta klänningen, men jag håller nog med Devoted; kolla om du kan hitta en 38a någonstans (kanske t.o.m en 36:a??) och prova den, och beställ den i så fall från USa för mindre än halva priset.
MinPrins:
Vi har också köpt en stämpel från Panduro, men vet inte riktigt hur vi ska använda den än. Vi har frångått vår ursprungliga idé kring inbjudningskort; nu är det bara 4 sidor vitt knöggigt papper med den lilablå texten på, plus en extra "omslagssida" där vi bara ska ha våra namn. Till det ett lilablått eller silverfärgat band. Enkelt och snyggt.
Har ni kommit fram till nåt nytt träffdatum? Har sett både 13/8, 20/8 och början på September. Om jag listar lite fredagsdatum så kan ni ju se när ni kan:
20/8
27/8
3/9
10/9
Eller är det någon som föredrar någon annan veckodag?
Ja, visst är vädret skit! Man blir alldeles deprimerad Ingen idé att ha semester ju. Enda glädjen är att vi nu sitter och planerar vår Mexico-resa i oktober/november. Vi ska till Baja Carlifornia (dvs västkusten), som ska ha fantastiskt dykvatten! :)
Jag har förresten hittat ett jättefint halsband!! Av lite grövre silvertråd har designern gjort 4-5cm's blommor fram i "hasgropen" och sen lite mindre blommor ju längre bak i nacken man kommer. Har tyvärr inte hittat någon bild på det, men det finns att beskåda i fönstret på ett galleri på kullen på Hornsgatan (Maria Kyrka). :D Dessvärre kostar det nästan 2000. :( Får kanske önska mig det i 30-årspresent om det fortfarande finns kvar då...
En lite annan fråga; hur gör ni med pengar (de av er som inte får nåt av föräldrarna)? Har ni börjat spara en slant i månaden eller så? Eller har ni redan ett sparkonto? Kommer ni vara barskrapade efter denna händelse?
Jag har så himla mycket jag vill köpa (halsbandet, caketoppern, kamera med vattenhus, klänningen osv) att jag helt enkelt inte KAN börja spara. Än.
AALF:
Hur knäpp är man om man ber någon av dina amerikanska vänner att beställa ett par saker till mig (eller rättare sagt jag beställer till deras adress), och de sen skickar det till Sverige (mot betalning såklart)...? Är det möjligt eller ens tänkbart? Vill SÅ gärna ha den där caketoppern. Och kamera är också billigare i Staterna. :D