• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • AALF

Jeppson:
    lfredlund@hotmail.com

Alla:
    Imorse bokade vi kyrkan!!!!! Nu är det alltså entligen definitivt. Oj vilken pärs det var.... Jag ringde någon minut innan de öppnade och blev ombedd att ringa till baka. När jag ringde tillbaka någon minut senare var telefonkön redan full jag blev så stressad. Idag öppnade de nämligen bokningarna för augusti nästa år. Tillslut kom jag fram och vår tid var ledig, fast många var redan tagna..... jäklar vad snabbt det går. Mitt tips till alla LIGG PÅ TELEFONEN.

• AALF

Jeppson,
    Jag har försökt gå in på Groups men har inte blivit "godkännd" än så att säga.

• AALF

MinPrins, Lovekitten och Paulaa jag har lagt till era adresser på min msn om ni undrar, om ni får ett litet meddelande

• Tilde-76

Hej hopp!

Har ett MSN-konto men lyckas inte lägga till dig Jeppson. Hittar dig när jag söker men inte att kunna lägga till dig.. hmmm AOL är lättare för dumma mig.

Jag heter Tilde

Jeppson, behöver du min mailadress för att lägga till mig och skicka meddelande?

• AALF

Jag finns också på AOL men även yahoo (använder den mest)

• Tilde-76

AALF: hittade linis79 - är det du??

Hur letar man efter någon enkelt på MSN på motsvarande sätt - har du koll AALF?

• AALF

Tilde,
    Nej det är inte jag. Jag lägger till dig, så får du min .
    Vad gäller msn så har jag koll på den vanliga chatten men inget på "groups"

• AALF

Tilde, jag har lagt till dig på AOL, min är linafredlu

• Tilde-76

På AOL heter jag MonsterTilde...

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!