Hej tjejer!!
Oj vad mycket som hunnit skrivas här, kul! Är fortfarande på semester, denna vecka är vi på Västkusten och hälsar på släkt och vänner:KUL! Har även än så länge haft otrolig tur med vädret, så det har blivit en del sköna lata dagar vid stranden, härliga kvällar på uteserveringar och även en kväll på Nya Ullevi (fotboll)! Är ledig även nästa vecka.
Lovekitten: GUD vad roligt att du hittat en så fin klänning!!! GRATTIS!! Du måste ju vara super-glad och nöjd!! Håller med dig angående Sjöpaviljongen, vi har valt bort det alternativet. Vad roligt att du säger att du tycker att Ulriksdal verkara vara "jag"! Har en känsla i magen av att det är Ulriksdal jag vill ha, vi ska ringa dem idag och ställa lite fler frågor och sen ska vi bestämma oss! HOPPAS det går bra! Vore bara SÅ skönt att ha det bokat och klart! Då kan även jag börja fundera på bordsplacering mm
Tilde-76: vad hemskt!! Jag lider med dig! Vilket skit-ställe om de dubbelbokat er!! Hoppas att det är så att de andra bara står som reserver till ert datum men att de i kyrkan uppfattat det som att de skulle vara där! STÅ PÅ DIG!! Har ni några papper/avtal på bokningen?? LYCKA till!!
Jeppson: men stackare!! Låter INTE kul med Gallsten! Krya på dig, eller vad man nu kan säga. Hoppas att operationen går bra och att ni kommer iväg på resan! Jag håller tummarna (eller är det bara en tumme man ska hålla??)! Vore super-snällt om du ville maila er inbjudan till mig också, alltid bra med inspiration och idéer!! (ulrikahelena@hotmail.com) Jag har också tänkt göra små askar att ställa vid varje plats!!! Har redan gjort små prover i olika storlekar. Fick lära mig göra askarna i skolan, super-enkelt faktiskt! Kul! Har inte bestämt vad som ska vara i askarna ännu, vi har pratat om antingen choklad tillsammans med en liten kärleksdikt/citat eller en liten present, men vi har inte hittat ngt som skulle passa ännu så det lutar åt chokladen.
Soon to be: vad roligt att du hittat snygga skor! Jag för min del har inte ens börjat tänka på skor ännu, vill ju i första hand få lokalen bokad
CoolJen: kul att du är tillbaka!! Hoppas att resan var härlig!!!!
Hinner inte skriva mer eller svara på fler inlägg just nu, svärfar kallar till frukostbordet! Men jag är nog snart tillbaka
Kram på er!