• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • lilla grodan boll

det går ganska snabbt att förflytta sig däruppe vilket helt klart är en fördel, går inte att jämföra med Stockholm.

ska tillägga att jag inte var gäst på detta bröllop men min kusin var kock på bröllopet och var även den kock som kom dagen efter

• Tilde-76

Ok :) - bra med lite insidetips.

Jeppson - vilken är den mailadress som jag kan söka fram dig på msn?

• Tilde-76

lilla grodan boll: Funderar du på Gålsjö om ni ska gifta er? Inte så tokigt att vara kusin med kocken :)

Om han jobbar nästa år oxå så kan du förbereda honom på att det blir massa partyglada människor som kommer :)
    Vi har tur som har lite släkt (ca 25 av gästerna tillsammans) och sen är ca 60 vänner.

• lilla grodan boll

Ja, är helt inne på Gålsjö (vi har pratat om detta förut, har tom med fått info mailat till mig...) Min sambo tycker oxå att det är ett bra ställe att gifta sig på. Det är det enda stället som vi känner direkt att vi vill vara på och som vi har anknytning till (jag har ju jobabt där själv bla). Vi är båda från Sthlm men det blir så mycket dyrare att gifta sig där så det har vi nog valt bort helt.

Nämnde för min kusin när jag var uppe för några veckor sedan att jag visste någon som skulle gifta sig där. Han är nog kvar nästa sommar, men sen ska han nog sluta för att jobab som lärare.

• Tilde-76

Just det - det var dig jag skickade det till :) Minnet är kort ibland :)

• Jeppson

Tilde: har provat söka i MSN och hittade mig. Sök på Jeppson05, det borde gå.
    Annars ger jag dig adressen.

/Jen

• Jeppson

Kanske ska tala om vilken adress på Yahoo inbjudningarna ligger på också (duh)!

Här är förstasidan:
    f2.pg.photos.yahoo.com/ph/erajest/detail&.dnm=82da.jpg
    På "Next" kommer sedan resten.
    Har tagit bort en sidan om OSA med adresser och telefonnummer. Kan ju vara lite känsligt.

Det ser lite suddigt ut, men är inte det "på riktigt".

• Tilde-76

Jeppson... :) Hittar oxå dig (genom sök kontakt) Därifrån blir det stopp.. Det finns ju inget som säger "lägg till denna kontakt" eller "skicka mess" därifrån - eller? Och vill jag gå in i "lägg till kontakt" så krävs det mailadress... och då blir det ju stopp där oxå...
    Missar jag något eller

• Tilde-76

ledsen Jeppson... men nu hittade jag dig :)

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!