Hej tjejer!!
Jeppson, ska ni vänta ett år?! Är det bara för det här med din faster? Jag tycker inte ni ska vänta med bröllopet ett helt år bara för att du blev osäker på om du skulle bjuda din faster eller inte, verkar ganska drastiskt... Har du pratat med din pappa om vad han anser om saken, om han tycker du ska bjuda fastern eller inte?! Tror ni inte att ni får plats i Skärholmens Gård då?
Tjejer: hur blev det med våra träffar? Blev det Matton den 20/8 och vin-kväll den 10/9? Hoppas det!
AALF, grattis till kyrk-bokningen! Vi har två kyrkor bokade som det ser ut nu, vilket känns skönt eftersom vi inte till 100% bestämt oss för lokalen ännu. Men som jag skrivit tidigare, det lutar starkt åt Ulriksdal!
Jag håller med Jeppson om att det kan vara en "stämnings-dödare" om vigseln äger rum långt bort från festplatsen!
Paulaa, eftersom det verkar som att ni inte är speciellt engagerade i katolska kyrkan tycker jag att det är en bra idé att gå med i svenska kyrkan och ha vigseln i Tyresö Kyrka. Kyrkan är jätte fin och det är ju perfekt att det ligger så nära Bygdegården, folk kan ju bara promenera dit! Det är ytterligare en sak som är bra med Ulriksdal, Slottskapellet ligger vackert vid vattnet i parken, och man går bara ett par hundra meter uppför en vacker allé så är man vid wärdshuset!!
Hinner inte skriva mer nu, men jag kikar in här snart igen!