• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Jeppson

Jag heter Jeppson 05 på MSN. :)

• Jeppson

...oops! Ska inte vara nåt mellanslag, utan "jeppson05"!

• Soon to be

Grattis AAlf till bokningen av kyrkan. Visst känns det skönt. Bestämt och klart på något sätt.

Vår är också bokad sedan 1 månad tillbaka och då fanns bara en tid kvar på "Vår" dag, så det var att anpassa hela midevitten till den tiden. Men det blir nog inga problem.

Jeppsson: Har inga kort på klänningen än. Eller rättare sagt har ingen bild alls på klänningen eftersom mamma ska sy den så att det blir säkert mixat och matchat från alla min favorit-klänningar, men jag kan kanske lägga upp en bild som liknar mest...får kolla det en regning dag!

Sitter just nu och lider av en bränd rygg efter fyra intensiva strand-dagar. Men vem klagar!!!!

Må gott alla

• Jeppson

Soon to be - har du nån mailadress? Så kan jag lägga in dig i MSN. :)

AALF - jag har skickat sidan 1 till dig, men du behöver bekräfta för att få den.

• AALF

Tack Jeppson, den var verkligen superfin!

• Jeppson

AALF! Vet du hur tjokat Tyresö är? Verkar hela maj, juni och augusti vara fullsatt i bygdegården?

Fasen, vi måste byta lokal och hittar ingen. Funderar allvarligt på att skjuta på det hela ett år, vi vill inte kompromissa. I så fall ska jag passa på och köpa en ny soffa, en bokhylla, ett skåp, samt måla om i vardagsrummet! :D

• Paulaa

AALF!
    grattis till kyrkbokningen! vad roligt för er!! själv har vi fortfarande inte lyckats komma fram till hur vi ska göra. hoppas ni kan ge mej lite tips och råd. grejen är att både jag o min sambo är döpta i katolska kyrkan men i vuxen ålder har ingen av oss varit medlemmar i någon kyrka alls. nu har vi tagit kontakt med katolska kyrkan på söder men fasen va omständigt allt verkar, jag gillar verkligen kyrkan men är inte speciellt aktiv och frågan är om det inte är enklare att gå med i svenska kyrkan. för då skulle vi kunna ta tyresö kyrka eftersom vi kommr att vara på bygdegården efteråt. vet inte vad vi ska göra.. hm.. har ni snälla några råd?
    kram på er

• Jeppson

Paulaa:
    Personligen tycker jag att transporten mellan kyrka och festlokal kan vara något av en stämningsdödare, så jag föredrar att ha fest och vigselplats på samma ställe, eller i alla fall med ett kort gångavstånd. :)

• Soon to be

Jeppsson: Jag vill inte skriva in min privata mail här, men om du mailar mig på xmalam@wmdata.comx (ta bort x:en) så ska du få min privata! Har dålig koll på msn måste jag säga, men det fixar sig säkert med lite hjälp från er!

Kram

• augusti2005

Hej alla, har varit här förut fast det var ett tag sen, gifter mig 13/8 nästa år. har läst om jeppsons lokalproblem och undrade bara om du kollat grunewaldvillan i saltsjöbaden (du är från stockholm eller hur?) tor att man kan vara absolut max 80 där, men 70 blir nog bekvämare. vi ska vara där och den är superfin och mysig! man tar med sig egen mat o dryck, bord, porslin och städning ingår! lycka till!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!