• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • MinPrins

Hallå tjejer... har ni försvunnit härifrån?? Inget inlägg på länge verkar oroväckande?

Vi ska väl fortfarande ses på fredag?

• Jeppson

Halloj!!

Oj, det har varit ett par hektiska dagar. :)

Jag har i alla fall bokat sömmerska (Midvintertös' tips) och hon verkar toppen. Jag och Tilde ska kolla tyger på måndag, och sen ska jag träffa sömmerskan och vi ska prata modeller och sånt. Jag är lite sugen på att på något sätt få in det lavendelblå någonstans i klänningen, men bara någon detalj sådär, inte ett helt tygstycke. Sömmerskan trodde att vi nog skulle kunna hitta på nåt bra, det minns massor med varianter. Någon som har nån idé? Någon mer som vill med förresten??

Angående frisyr så har jag tänkt ha delvis uppsatt med ganska mycket löst hängande lockar (förmodligen lite löshår) och en liten tiara eller några blommor. Ingen slöja.

Sminket ska vara så naturligt som möjligt i rosa och beige nyanser.

Uppsättning och make-up gör Les Blondes på Hantverkargatan. Ska höra med dem om de inte kan komma till hotellet på morgonen och fixa mig och tärnorna där istället.

Papper behöver jag inte titta på, men hänger gärna med efteråt!! När och var ska ni ses?

• AALF

Jeppson,

Hur mycket tar Les Blondes på Hantverkargatan för hela paketet???

• Marisha-69

Aalf:
    Jag har inte bestämt exakt frisyr ännu men jag har bokat Emma Nors till mig och mina tärnor så hon kommer hem till oss och fixar smink och uppsättning på dagen D. Det ska bli underbart
    Jag tror inte att det blir någon slöja men jag velar lite och det blir inte varken handskar, krona eller tiara.
    Möjligtvis löshår och blommor eller pärlor i håret.

Min Prins:
    Oroa dig inte vi läser och skriver här och där när det behövs.

Jeppson:
    Du kan väl komma till Matton vid 18.00?
    Så kan vi gå tillsammans till något trevligt hak.

Jag kommer att stå utanför Matton 17.00 och hoppas på att någon mer kommer dit

• Jeppson

Matton vid 17-18:00 it is!!! Har du adressen?

AALF: De tar från 3000:- för bruduppsättning inkl. makeup. och de är väldigt duktiga tycker jag. Väldigt öppna för vad man vill ha och vad man tycker om.
    När man går till deras salong så frågar de om man "vill ha ett glas vin medan man väntar, eller kaffe, eller varför inte lite frukt eller godis...?" :D

• Marisha-69

Jeppson:
    Birger Jarlsg 55.

• AALF

Jeppson,
    Det låter ju super mysigt!

• Tilde-76

Hej hej!

Har haft fullt upp så har inte hunnit kolla här inne på ett tag. Kommer definitivt på fredag. 17.00 på Matton blir jättebra.

Jeppson - dig ser vi vid 18!

Har varit på Matton tidigare så ni som inte varit där... det är ganska långt ner på Birger Jarlsgatan (typ Eriksbergsplan). Åker man buss 2 så tror jag stoppet heter Eriksbergsplan.

Lovekitten - var är du?? Fortfarande på semester??

• lovekitten

Hej Tjejer,
    (några av er har redan fått detta per email men jag postar det här oxå)

jag kom hem från min semester i tisdags morse och när jag vakande för
    att gå till jobbet insåg jag att jag var väldigt illamående... hinner
    vara på jobbet fram till lunch då jag svimmar och måste ta mig hem. Jag
    har varit hos läkare igår och är jättemagsjuk, prover har de tagit och
    ska förhoppningsvis få svar imorgon fredag på var det är för något. Så
    jag är sängliggande och kommer inte att kunna vara med imorgon- tyvärr!
    Hade verkligen sett fram emot att träffa er igen efter semester :(

Men vi har ju den 10/9 bokat hos mig om vi inte hinner ses nåt innan det. Hoppas att allt är bra med er andra och att
    ni hittar massa skoj imorgon. Fasen att jag inte kan vara med...Snyft

kram malin (lovekitten)

adressen är:

Matton AB
    Birger Jarlsg. 55 Tel. 08-588 000 00

(ring och kolla så att de inte har sommertider fortfarande annars har de
    öppet till 18.00)

• AALF

lovekitten
    Fy vad jobbigt. Krya på dig!
    Jag la till din hotmail adress i min msn, så du vet.

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!