• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Marisha-69

Hej på er tjejer.

Lovekitten:
    "kill it" och krya på dig.

Soon to be:
    Vad kul!!
    Toppen att hitta en annorlunda lokal till bra pris. Grattis.
    Jag tror vi väljer bort champagnen, varken jag eller m2b tycker om champagne så det känns fånigt att ha det bara för man ska.
    Men jag vet inte vad vi ska ha i stället.

Tilde:
    Jag håller tummarna för dig och dina jobb.

Dig med Midvinter

Vilka är FÖR en tårtätar, pappers eller nåtannatträff den 15/10 ?

Jag sitter och klurar på solosång och in/ut marscher till bröllopet.
    Vad tycker ni?
    Kan man ha "Du gamla du fria" som ingångs marsch?

• Midvintertös

Mirsha: klart du kan ha det!
    Jag är för en träff den 15/10.

Tilde: ska in och kika. *ler*

• Marisha-69

Midvinter:
    Men är den tråkig?

Då bestämmer vi att vi har en träff den 15/10.
    Och alla som vill kommer också.
    (ivärsta fall blir det väl bara Midvinter och jag )

Vad ska vi göra då?
    Förslag någon!!

• Tilde-76

Träff den 15/10 - Jag är med!

Vi kan väl ta och lyssna på lite musik kanske. Jag har inte alls börjat fundera på det. Solosång, in- och utmarsch. Annars brukar vi inte ha så svårt att pladdra på om allt möjligt eller hur

• MinPrins

Hej tjejer!

Här har det skrivits flitigt,kul Har tyvärr haft så mycket den sista tiden så jag har varken hunnit läsa eller svara på inläggen, men nu tänkte jag allt ta ett par minuters paus från stressen på jobbet och skriva några rader

Lovekitten, skönt att höra att du är på benen igen! Trist med den förbannade amöban, kan inte vara kul! Låter som att du kommer bli super-fin i håret med frisyren du beskrev!! Ser fram emot att ses hos dig den 10/9, då ska det snackas bröllop så det står härliga till

Tilde-76, vad är det för jobb du sökt? Har helt missat att även du ville/skulle byta jobb. Är det för att du inte trivs där du är nu? Jo, min Prins är en riktig romantiker faktiskt. På fredag t.ex (när vi firar vår 6årsdag) har han sagt att jag ska ta ledigt halva dagen, så kommer han och hämtar mig med en färdig-packad väska så ska vi åka någonstans och inte komma hem förrän lördag kväll!!! Mysigt! Jag har ingen aning om vart vi ska, men det blir säker mysigt!

Midvintertös: vad skönt att din chef tog det så bra!! Skönt också att du och M2b kom fram till ett gemensamt beslut som känns bra för er båda! Jag har också funderat på det här med grannarna efter att vi pratade om det i fredags! Kanske skulle ta och anmäla dem anonymt som ni sa?! Såg lilla tjejen i förrgår efter jobbet, hon har fyllt tre och kan knappt säga hur gammal hon är...

Soon to be: GRATTIS till lokal-bokningen!! Låter ju toppen! Var ligger lokalen och vad heter stället?

Marisha-69: eftersom jag pluggar ekonomi på kvällarna kan jag ännu inte säga hur det ser ut för mig den 15/10, men om det inte dyker upp ngn föreläsning, seminarium, tenta, grupparbete eller ngt annat trist "måste", så följer jag självklart med er!!

Ja, jag funderar ju själv på det här med att byta jobb/yrke! Trivs inte alls som jag har det idag, börjar känna mig deppig och frustrerar... Kanske ska ta och maila er, Tilde och Midvintertös, så att jag inte tynger ner den här tråden med mina "problem"?

Förresten, AALF:var är du? Har inte "hört" från dig på länge... Hoppas allt är bra!

Kram på er alla!

• Midvintertös

MinPrins: Nu blir jag riktigt avis. Vill också bli romantiskt överraskad!!! Jag får fixa själv. 8/10 Åker vi på Silja Lines nya kryssning till Tallin med Wallmans som showar. *ler*

Ska till frissan idag och prata frisyr.

• Jisan

Alltså den 15/10...lät som jag vill hänga med till frissan eller på din kryssning Midvinter

• AALF

MinPrins,
    Jag är här för jämnan, men det är ofta jag "bara" läser. Ibland har jag liksom inte alltid något att komma med *ler*

Ibland känns det som om vi är färdiga... med såååå lång tid kvar. Kyrkan och lokalen är ju bokad, klänningen köpt, likaså caketopper, sprit, gästbok, strumpeband. Fotograf, make-up och hår är också bokade.... Inbjudningarna och festprogrammet på god väg, ska nog printa ett första exemplar.... Toastmaster, Maid of Honor, Bestman, tärnor och marsalkar är underrättade och lika förväntansfulla som vi. Blommor vet jag ju vad jag ska ha och det krävs inte mycket planering för att få en fånga kallor ihop bundna.... Catering med tårta är fixat, men vi har våra funderingar på att byta...så vad mer????

Har tappat lite av planerar suget. Det känns som om vi tog tag i alla stora bitar direkt...så det känns som om vi har koll på det mesta faktiskt.

• L i

Jag vet inte heller riktigt vad jag gör den 15/10, men följer såklart gärna med om jag kan.

Vi ses imorgon, alla som vill och kan. Jisann och jag är på Chokladfabriken från 16.30-snåret.

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!