Hej tjejer!
Här har det skrivits flitigt,kul
Har tyvärr haft så mycket den sista tiden så jag har varken hunnit läsa eller svara på inläggen, men nu tänkte jag allt ta ett par minuters paus från stressen på jobbet och skriva några rader
Lovekitten, skönt att höra att du är på benen igen! Trist med den förbannade amöban, kan inte vara kul! Låter som att du kommer bli super-fin i håret med frisyren du beskrev!! Ser fram emot att ses hos dig den 10/9, då ska det snackas bröllop så det står härliga till
Tilde-76, vad är det för jobb du sökt? Har helt missat att även du ville/skulle byta jobb. Är det för att du inte trivs där du är nu? Jo, min Prins är en riktig romantiker faktiskt. På fredag t.ex (när vi firar vår 6årsdag) har han sagt att jag ska ta ledigt halva dagen, så kommer han och hämtar mig med en färdig-packad väska så ska vi åka någonstans och inte komma hem förrän lördag kväll!!! Mysigt! Jag har ingen aning om vart vi ska, men det blir säker mysigt!
Midvintertös: vad skönt att din chef tog det så bra!! Skönt också att du och M2b kom fram till ett gemensamt beslut som känns bra för er båda! Jag har också funderat på det här med grannarna efter att vi pratade om det i fredags! Kanske skulle ta och anmäla dem anonymt som ni sa?! Såg lilla tjejen i förrgår efter jobbet, hon har fyllt tre och kan knappt säga hur gammal hon är...
Soon to be: GRATTIS till lokal-bokningen!! Låter ju toppen! Var ligger lokalen och vad heter stället?
Marisha-69: eftersom jag pluggar ekonomi på kvällarna kan jag ännu inte säga hur det ser ut för mig den 15/10, men om det inte dyker upp ngn föreläsning, seminarium, tenta, grupparbete eller ngt annat trist "måste", så följer jag självklart med er!!
Ja, jag funderar ju själv på det här med att byta jobb/yrke! Trivs inte alls som jag har det idag, börjar känna mig deppig och frustrerar... Kanske ska ta och maila er, Tilde och Midvintertös, så att jag inte tynger ner den här tråden med mina "problem"?
Förresten, AALF:var är du? Har inte "hört" från dig på länge... Hoppas allt är bra!
Kram på er alla!