• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Jeppson

Jösses, nu känner jag mig som en riktig jubelidiot. AALF, maila mig hem - jag minns inte ditt efternamn... :(

jemparoppe@telia.com

• MinPrins

Men tjejer, ska vi inte hålla till här längre? Ska vi bara msn:a?? :0( Har aldrig gjort det och vet inte hur man gör. Dessutom tycker jag det är bra här där man hela tiden kan gå bakåt i tråden och se vad man missat och se tillbaka på sådant man glömt...

• Jeppson

Not to worry, MinPrins! Inte försvinner vi härifrån, heller! :)

Men ibland kan det vara bra att ha MSN om man vill dela med sig av mailadresser och sånt som kan vara lite känsligt.

• MinPrins

OK, då förstår jag! Lättad Hur använder man msn?

Vi ska kolla på ytterligare en lokal imorgon, Sjöpaviljongen. Känns som att det vore skönt om vi kunde bestämt oss innan vi åker iväg på semester!! Just nu lutar det åt Ulriksdal faktiskt, det verkar bäst både ur praktisk synvinkel och mys-romantisk-vinkeln Men vi får se...vore som sagt SÅ skönt om vi hade kunnat bestämma oss nu så man slipper våndas och fundera över det mer!

Kram!

• Marisha-69

Jag hajar inte riktigt den här varianten av MSN så om du (Jeppson) taskig feedback eller ingen alls så är det därför

Min prins:
    Jag förstår dig!
    Det inföll ett visst lugn när vi hittat och bokat den lokalen vi ville ha.
    Lycka till

• Jeppson

MSN är som en chat (som den här ungefär).
    Man skriver in sina meddelanden, och så syns de som på en "anslagstavla". :)

Har hört av många att Ulriksdal är toppen!

• lovekitten

Hej tjejer,

har en lite undran som ni kanske kan svara på. Jag har fått nys om en maggie klänning (begagnad) som är superfin. Dock i stl 40. jag har provat den i 38 och den satt bra. (dock kostar den 11000 begagnas nu kan jag ev få köpa den för 7000:- MEN då kommer jag ju att vara tvungen att sy in den.

Tror ni det blir bra? Funkar det? Det är en sån där med snörning i ryggen... kolla mitt fotoalbum. Den som heter DION

http:// photos.yahoo.com/ mcareliusen

vad tror ni? har för övrigt lagt in lite nya bilder oxå om ni vill kolla.

KRAM

• Devoted

lovekitten - jag är eg inte med i denna tråd men jag vill ändå avråda dig från att köpa den klänningen. MS Dion kostar kring 18000 i Sverige men bara 6000-6500 i USA, du kan köpa den ny för samma pris som du nu erbjuds. Jag har dessutom sett många begagnade MS för 4000 kr så jag tycker inte det är prisvärt.

• MinPrins

Hej Lovekitten! Oj vad svårt, synd att den inte var i rätt storlek! Tyvärr har jag ingen erfarenhet av att sy in klänningar (har däremot sytt klänningar själv), men rent spontant känner jag nog att det kanske inte blir lika snyggt att sy in en hel storlek som om det var rätt storlek som bara skulle behöva justeras lite! Men som sagt, jag vet inte, det kanske blir jätte bra! Kanske du ska vänta och se om inte rätt storlek dyker upp efter sommaren när alla -04brudar gift sig?

Idag köpte vi en liten stämpel som vi antagligen ska använda till inbjudningskort, vigselprogram, festprogram och eventuellt placeringskort och tackkort. Kul! Stämpeln är från Panduro, föreställer ett brudpar som håller varandra i handen, sett från sidan. Sött!

Förresten, vilket SKIT-väder det är!! Det är mitten av Juli och man går klädd som i Oktober!! Långbyxor, långärmad tröja och jacka!! BLÄ! Funderar på att ta en sista-minuten, men det är ju så förbaskat dyrt nu när alla vill åka till solen!

Kram på er!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!