• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • CoolJen

Dom säljer/hyr ut klänningar.

Har inte själv varit där, trots att det ligger så nära, men har varit på väg några gånger.
    En gång på en söndag...fel val...stängt.

• AALF

Måste bara berätta!!!!

Jag är lite till mig. Jag hade mina två bästa väninnor över på middag och efter maten klämde jag äntligen ur mig frågan om de ville bli mina tärnor Puh, jag har dragit på det så länge.

Dem blev jätte glada och såg det som en ära och frågade en massa frågor vad som väntas utav en tärna och vad hennes "sysslor" är.

Jag blev så glad över deras reaktioner

• CoolJen

AALF:

Åhh vad kul, speciellt att de var så intresserade.

Jag hoppas nu på att de vi "utsett" till toastmasters kommer vilja ta på sig den uppgiften oxå...vi har inte frågat än.

• AALF

Ja, det är jag också lite oroligför. När det gäller Tostmaster så handlar det ju lite om att stå upp och synas så att säga och alla kanske inte känner sig bekväma i den rollen. Hur är det med er tilltänkta? Är det en framåt person?

• AALF

HOPPSAN,
    Blev superfel.... modellen heter 6215 och är i färgen palomino. Alltså INTE den bilden som först kommer upp

• Marisha-69

Aalf:
    Klänningen är jättefin, ska ni beställa dom från USA?
    Får man fråga vad dom kostar?

Vi hade en tilltänkt toastmaster som vi inte frågat men så kom m2b:s bestman och en tjej som är nära vän och erbjöd sig så då var det liksom kirrat och vi fick ett toastpar på köpet.
    Och ja jag tror det är ett bra val och att dom kompletterar varandra bra.

• AALF

Marisha-69

Vi ska beställa dem från Bridesave.com och dem kostar strax under 1000 lappen, med dagens "exchange rates"

• lillsmurf

Jag hoppar väl in i den här tråden, och hoppas att jag är välkommen, det är ju här alla blivande brudar aug 05 verkar vara! Den 19 augusti 2005 är det som gäller för min del (Stockholm) Tittar in imorgon igen! Godnatt och sov gott alla!

• Soon to be

Hallo tjejjer. Oj, vad ni varit aktiva ikväll. Typsikt när jag inte haft tid att BT:a idag.

Love kitten: Den skivan har jag också lånat på Biblioteket. Programmet för festprogram är faktiskt riktigt bra! Berätta gärna hur det går för dig på den fronten.

In- och ut marscher: Vet inte riktigt, men det lutar åt Mendhelsson (stavningen?) endera hållet. Är nog lite konservativ där och känner att det liksom inte blir bröllop för mig om inte den är med. Kanske omvärderar allt eftersom tiden går!

Hela vårt brudfölje är klart. Alla har fått frågan och alla var lika glada över att bli "valda". Min bror ska vara toastmaster och det passar honom bra! Han håller alltid låda och om någon annan skulle fått den rollen hade han förmodligen tagit över i alla fall. Lika bra att han ensam får axla den biten.

En fråga till er alla: Betalar ni tärnor och marskalkar/bestmäns kläder eller betalar dom själv?

Kram

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!