• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Tilde-76

Li, Ok.. va trevligt. Kul att det är någon som gifter sig i år, kan ju få mycket tips därifrån då.

• Jisan

Jag kommer kunna dela med mig av ALLA detaljer (eller ja nästan) efter den 7:e augusti! Har precis pratat med vigselförättaren å han var supr trevlig! Go Egon!

• Tilde-76

Jisan, du kommer garanterat få massor av frågor...

Va kul att det kändes bra med vigselförättaren... det är ju jätteviktigt tycker jag att det känns bra.

• lovekitten

Hej tjejor,

jag är idag jätteförkyld såklart, men kommer att komma till träffen 17.15. Men någon drink eller vin efteråt får jag nog hoppa över, jag får se hur mycket jag orkar med. Kanske en fika? det finns ju så många mysiga kafeer i gamla stan, typ choklad koppen eller cafe brinken?

Vi ses sen tjejer.

snörvel, snörvel

• Jisan

Hej KKB, så ses vi här...herregud vi har svikit våran egen tråd!.

• AALF

så trist att vara förkyld. Jag hade verkligen sett fram emot att se an massa nya ansikten

När är nästa date?

• KKB

Jisan *asg*

*smyger ut igen* ;)

• Jisan

Vi ses på den andra KKB...*smyger jag med*

• Tilde-76

hej smygarna... kul om ni stannar

Va kul att du kommer Lovekitten... Fika blir toppen... mumsig kanelbulle är aldrig fel.

Ses senare!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!