• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • lovekitten

Absolut... (om jag inte får skyhög feber och blir jättedålig) så ska jag absolut komma. Känner bara att jag behöver komma hem och vila idag så att det inte bryter ut.

• AALF

Jag funderar också på att kanske smyga iväg efter lunch och kanske till och med ta en sjukdag imorgon, men vi får se. Snart är det semster!!!!!

• MinPrins

Hej tjejer!

Är nu på jobbet efter en fullspäckad helg! Har varit värdinna hela helgen och huserat en massa människor hos oss, har firat M2B som fyllde år igår, haft fest i dagarna tre...

Jag är fortfarande helt inställd på att ses på onsdag! Så Tilde-76, AALF och Lovekitten, jag hoppas att vi ses då!! KRYA på er!

Tror tyvärr inte att jag hinner komma till dagens träff vid Åhléns, har också super-mycket på jobbet, speciellt eftersom jag var ledig i fredags.

• Marisha-69

lovekitten:
    Ljungrens har stängt idag så då valde vi att träffas på Åhléns istället eftersom nästan ingen av oss kan på onsdag.

Krya på dig!

• Paulaa

Va synd att man inte kan på onsdag oxå !
    ni får ha så kul, glöm inte bort mej på nästa träff bara :)
    krya på er ni som är lite risiga
    minprins, har ni bestämt er för någon lokal ?
    kramar
    P

• Jeppson

Marisha:
    Jag får nog ta och komma på onsdagens träff istället. Men ha't så kul ikväll!!
    Och vi drar ihop allihop sen lite senare i sommar istället - det blir kalas!

• Soon to be

Jaha, då är fotbolls-EM slut och vad ska man då pyssla med på kvällarna? Dessutom är M2B och seglar den här vekcan så jag är ensam hemma. Fördelen är att jag kan tillbringa massor av tid här på BT utan att han retar mig för det hela tiden.

Risken är att han hittar mig här om en vecka, framför datorn inbäddad i spindelnät och med gamla pizza-kartonger på golvet.

• Marisha-69

Jag ska försöka komma på onsdag ändå!
    Fick liksom mersmak nu efter dagens träff.
    Har frågat lilla mamsen om hon vill vara barnvakt några timmar tills min m2b kommer hem.
    Jag är fruktansvärt sugen på att glo lite på papper, har fått nya friska idéer som jag vill testa.
    Så kanske står jag där på onsdag med pennan ändå
    Och tro mig, min penna funkade

• AALF

Hej tjejor.
    Angående vår date på onsdag så kan jag inte idag med säkerhet säga att jag kommer. Min förkylning har blivit värr och idag är jag hemma från jobbet.... suck! Jag hör av mig senare....

• lovekitten

hey Girrlz..

Jag e åxå mer förkyld idag än igår...men jobbar och ska försöka hålla mig kvar på rätt sida. Ses imorgon!

KRAM

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!