• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Paulaa

Marisha: ser att du har fastnat för röda detaljer i klänningen, det är häftigt! fast jag står fast vi nanett och julie.. ;)hihi vilken är din favorit just nu?

• Marisha-69

Paulaa:
    Inte just röda, men jag tycker det är lite spännande med en extra färg.
    Dom visar bara dom röda på hemsidorna men dom går att få i andra färger med.
    Jag är lite sugen på en klänning i ivory med bronze eller guld detaljer/mönster.
    Favorit..........????
    Ja det är nog fortfarande Palartzon på plats ett, jag ångrar att jag inte beställde den.
    Som 2:a kommer nog olympian eller någon av dom nya.

• MinPrins

God morgon tjejer!!

Marisha-69, Jeppson och Paulaa: AALF, Lovekitten, Tilde-76 och jag ska ses på onsdag, 7/7, för att titta på papper och ta en drink efteråt. Följ GÄRNA med då! Vi ska ses vid Gamla Stans T-banestation ca kl.17:15.

• Marisha-69

MinPrins:
    Jag kan tyvärr inte på onsdag så jag går på måndag (samma tid samma plats) den här gången.
    Det skulle vara roligt att träffa er också.
    Kanske i augusti?
    Marisha-69

• Paulaa

Jag kan tyvärr inte heller den dagen min prins :( men jag kommer med nästa träff ;)

• Midvintertös

Ja häng med ni med på den här tråden.

Vi ska mötas på Ljunggresn papper kl 17:00-17:30 på måndag den 5/7-04. Ju fler vi blir ju roligare. Har ni bilder på era klänningar, gjort färdigt era inbjudningskort ta med er.
    Marisha-69 tyckte vi skulle ha en penna i håret Så grappa tag i en och häng med...

• lovekitten

marisha-69

Jag såg ditt inlägg om att det gick att köpa "min " klänning mycket billigare på ebay...men jag hittar den inte där. Så himla rörig site.

Om man kan få den så billigt där är det kanske helt puckat att köpa den av henne? Nu har jag ju provat klänningen och kanske kan få tag i den där. Men hur hittar jag till brudklänningar å sånt på ebay.

Hjälp!

har lite beslutsångest för hur jag skall göra med alltihop.

• Marisha-69

lovekitten:
    Maila mig så skickar jag dig länken i ett vanligt mail.
    Skriv ner vilken färg och vilken storlek du är ute efter så kan jag hjälpa dig att titta.

mia---@telia.com

• Tilde-76

Hej på er tjejer!

Verkar som om det hänt mycket när man varit borta några dagar. Massa klännings-bestyr kan man väl sammanfatta det

Hur har det gått? Lovekitten och Jeppson? Köpte ni klänningarna??

Så vi är två gäng som alla ska titta på papper - kul. Men är det inte så att de har stängt på måndagar? Tycker jag hört hört nåt sånt.

• Tilde-76

Jag har för övrigt idag precis 1 ÅR till den stora dagen!

2 JULI 2005!

KUL...

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!