• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Marisha-69

Hej igen tjejer.
    Jag har efter noggrant övervägande kommit fram till att jag hör hemma här hos er så det är bra om ni också tycker det!?

• AALF

Marisha-69, självklart!

Hej tjejor, vilken tur att vi fick lite liv i den här tråden tillslut.

Lovekitten, jag tycker att det låter som en super id´att kika lite på papper, dricka drinks och äta en bit. Jag är otroligt flexibel, så kommer ni upp med ett datum som funkar för er så hänger jag på

Jag tar med mig bilder på min klänning

• MinPrins

Hej tjejer!

Jag kan både onsdagen den 7/7 och fredagen den 9/7, kan dock INTE fredagen den 2/7!

Marisha-69, självklart hör du hemma här!

Jeppson, hur länge är ni på semster? Lovekitten och jag föreslog en ny träff i slutet av augusti istället?

Vill även passa på att önska er en riktigt TREVLIG MIDSOMMAR!!!! Jag och M2b åker ut till skärgården, Skarpö, till våra vänners landställe. Vi blir ett glatt gäng på ca35 personer som ska äta sillunch, dansa kring midsommarstången, basta och bada, grilla och övernatta! Ska bli super!

• Marisha-69

Trevlig midsommar på er tjejer

• Midvintertös

Trevlig midsommar på er!

• lovekitten

Hej Brudar

Angående träffen så kan jag tyvärr inte varken 1 eller 2 juli. Paula: jag har inte hört något mer om klänningen. Dock ska jag iväg imorgon och prova klänningen från USA som jag pratade om på vår förra träff - ni vet winnie couture.

Jag föreslår att vi bokar Onsdag 7 juli då de flesta verkar kunna - inkl jag själv då så jag tycker vi bestämmer det! Lunggrens och drink it is! Klockan 17.15? Ska vi ses på torget vid Gamla Stans t-bane uppgång?

Så boka era kalendrar:MinPrins, Tilde-76, AAlf så ses vi den 7:nde.

Om ni: (Marisha-69, Jeppson och Paulaa) skulle kunna komma loss ändå så så säg till! Annars ses vi säkert på nästa träff i augusti...

Kram!

• Paulaa

Hej tjejer
    haha jag kan ingen av dagarna nu inte, ens de jag själv föreslog men jag kommer igen i slutet av augusti !
    minprins, har du bestämt dej för lokal??

kram

• Tilde-76

Hej igen!!

Har varit iväg på midsommarfirande i Halland några dagar... långt från någon dator.

Kan iaf den 7 så det har jag bokat in i kalendern!!!! 17.15 utanför T-banestationen blir toppen!

Hoppas ni haft det bra i midsommar. MinPrins; låter som en blöt och kul midsommar där ute i skärgården. Själv har jag varit på liten släktträff och det är inte lika mycket snaps då tyvärr..

• AALF

Toppen! Den 7e klockan 17,15, gamla stans t-bane station. Jag kommer!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!