• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • MinPrins

Lovekitten: KUL att du kommer! Tycker också att en fika låter toppen. Ytterligare ett cafe som är mysigt är Muren, allt hembakat (dessutom har de en SÅ god skaldjursgryta, mums!).

AALF: vad synd att du inte kan komma. Stackare, du får allt ta och krya på dig!

Tjejer, var det vid spärrarna vi skulle ses eller vid uppgången? Jag skyndar mig, hoppas på att vara där till 17:15! KUL, snart ses vi!

• Tilde-76

Vad tror ni om att ses vid uppgången.. dvs när man kommer upp vid Konsum?? Trevligare än att stå nere vid spärrarna och vänta.

• MinPrins

Låter bra! Var ligger förresten pappers-affären vi ska till?

• L i

AALF: Följ med oss från den andra tråden! Vi ska ses på tisdag 13/7 efter-jobbet-tid

• AALF

Li,
    Vad ska ni göra på Tisdag?

• L i

AALF: Fika...? Nej, jag tror att vi börjar med Ljunggrens.

• AALF

Li,
    Det låter jätte trevligt. Vilka är "vi" jag tror inte att vi har fått någon närmare presentation.....

• L i

Läs på den andra tråden som du startade (men övergav?). Den med samma namn som här, fast utan "sökes". Ligger under träffar tror jag.

De jag vet kan på tisdag är jag, Jisan och Midvintertös.

• AALF

Vilket stort gäng ni är. Kul att det är så många av oss här Ja, det blev lite trassel med alla trådar, men jätte kul med så många "nya". Jag har inte läst hela tråden men ni verkar vara en god bit påväg som många av oss även om det är lite drygt ett år kvar.

• L i

AALF: Ja, det är verkligen hög aktivitet i den tråden .

I den tråden är vi nog lite mer spridda datummässigt; Jisan nu alldeles snart, jag i höst och Midvintertös i vinter etc.

Dom träffades ett gäng i måndags, men då kunde inte jag tyvärr. Sen ses vi på tisdag , och några ska ses den 29/7.

Du är så välkommen att haka på på tisdag!

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!