• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • L i

Tja, då säger jag hej då till er!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om ni tycker att jag har tjuvläst och "trängt mig på". Det var aldrig min mening att skapa oreda på något vis alls, jag tyckte bara att det ena gav det andra på ett rätt trevligt vis...

Hur som helst, jag vågar lova att de som vill gärna får följa med "oss i den andra tråden" (som väl du också brukar hänga på Marisha?) när vi träffas.

Peace och lycka till med era bröllop!

• lovekitten

Tilde-76: (och ni andra som vill)

Jag vill jättegärna gå till Matton och kolla på mer pappers/inbjudnings material Ska vi göra den den 20/8 ? och sen en drink på nån uteservering?

Jag har semetsre nästa vecka och då blir det antingen gotland eller landet. Sen är det ju Rumäninen som hägrar...ska blir så underbart skönt att få lite som på sig nu efter allt regn :-8

• Tilde-76

AALF, låter som en trevlig och lugn semester. Vi ska oxå försöka umgås, dricka vin och spela massa golf (om vädret vänder.. ) Åker till Dalarna den första veckan sen blir det lite tid uppe i norrland hos våra föräldrar. Jag jobbar sista dagen idag och det ska bli såååå skönt att komma härifrån. JIPPPI!!!

Tyvärr kommer internet-tillgången att vara begränsad så man får se hur mycket man missat när man kommer tillbaka.

• AALF

Den 20 augusti i år är ju vår -1års dag!!!! Hade faktiskt tänkt göra något mysigt med sambon då.

Ha en underbar semester tjejor!!! Jag kommer att vara hemma ganska mycket själv, förutom sälen och göteborg/köpenhamn så jag kommer att kika in här ändå

• Paulaa

Hej Brudar ! här är jag oxå ;) va kul att ni träffades igår i allafall. tänkte på er när jag var på mitt barnkalas (brorsonen fyllde 5 ) jag träffar er jättegärna oxå i fortsättnignen och hoppas jag får vara med även fast vi bytt vår månad till september. :)
    Lovekitten jag bor i Årsta och kommer gärna till sumpan för er skull ;)
    kan träffas både i augusti o september
    och jag vill gärna gå på pappershopping nån gång oxå .
    kram på er

• Marisha-69

Kolla papper den 20:e blir jättebra för mig!
    God natt på er

• CoolJen

Jag har ett svagt minne av att nån av er aug05 brudar oxå bor i Solna, har jag rätt?

• AALF

CoolJen,
    Jag jobbar i Solna... kanske det var det du tänkte på???

• CoolJen

AALF: kanske det ja

Men jag tror ändå att det var någon som bor där oxå...?

Har du varit i butiken i Huvudsta C?

• AALF

CoolJen,
    Nej det har jag inte. Vad är det för butik *nyfiken*

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!