Hej tjejer! Några av er har jag stött på innan! Tänkte bara berätta lite om hur långt vi har kommit i våra planer. Kyrka är bokad, Hedvig Eleonora vid östermalmstorg i Stockholm den 19 augusti 2005. Bröllopsfesten kommer att hållas på Ängby Slott. All transport är klar, vi har ändrat oss ett antal gången men nu blir det iaf båt ut till drottningholms slott med champagne och annat gott till gästerna, (där vi även kommer att ta våra bröllopsfoton på drottningholm alltså).
Vi har enats om färtema, vitt, ljusgrönt, champagne och silver, jag vill ha in några stänk av rosa här och där tror jag.
Gästlistan är klar, vi blir ca 60-65 personer beroende på hur många som tackar ja!
Vi kommer att ha DJ. Menyn till middagen är klar det blir fyrarätters. Även bröllopstårtan är "fixad". Syrran är proffs på bröllopstårtor.
Har provat en del av de hon gjort tidigare, kan säga att tårarna kom så goda och vackra var de! Maten fixar min m2b så det känns skönt!
Inbjudningarna jobbar jag med och vet på ett ungefär hur de skall se ut. Även festprogrammet är under "uppbyggnad".
Bröllopsresan går till Seychellerna, bröllopsnatten blir två nätter istället för en! Bara det finns jacuzzi i rummet så blir jag och min m2b glada.
Tärnor 3, marskalkar 3, toastmaster, brudnäbb och näbb är utsedda och har tackat ja!
Nu har jag säkert glömt något men men, nu vet ni lite om våra planer!