• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • AALF

lovekitten!!!
    super smart idé och förslag!!! Det var egentligen det jag var ute efter redan från början när jag startade den nya tråden, men det skapade bara en väldig massa förvirring istället

• lovekitten

Tilde-76, jag är i rumäniner mellan 6-16 augusti så då kan tyvärr inte jag vara med.

Sitter just nu och lyssnar på bröllosmarscher. (lånade en cd-rom från bilbblan) den innehåller tydligen texter, bilder och verktyg för att göra sång häften) Har inte hunnit kolla in den skivan ännu...det kasnke e b.

Vad det gäller marscher så gillar jag Clarks - the trumpet voluntary. (kasnke som utgårngsmarsch...som ingång funderar vi på drottningholms marschen (allergro)

har ni funderat nåt på marscher?

• Marisha-69

Jeppson:
    Jag pendlar gärna för en kväll med er tjejer men skippar nog vinet då.
    Vill INTE åka kommunalt hem sedan

Ok om jag vill snacka med er så använder jag den här tråden hedanefter.

Vill nog gärna ha olika trådar för olika bekantskaper, låter det tokigt?

Menar inget illa till någon, det är bara lättare att hålla reda på saker och ting om man håller sig till respektive tråd för som det är nu blir jag alldeles snurrig.

• Tilde-76

Lovekitten.. då ska vi absolut ta ett senare datum. Det enda jag vet jag inte kan nu är den 3 sept (golftävling med middag på kvällen..) men annars så är det ganska tomt i almanackan då.

Har inte funderat på några bröllopsmarscher än... bara samlat på mig olika förslag som jag måste leta upp och lyssna på. Drottningholms marschen (allergro) är nog en som jag har högt upp på listan men man kommer ju att vara två som ska bestämma..

• lovekitten

M2B kommer hem efter 8 veckor mellan 25-31 aug. Den 28 sak vi dessutom gå på bröllop KUL! så då måste jag vara pigg och fräsch...(kanske därför inte så bra å ta det den 27/8)

Om jag skall kunna vara med får det då bli någon veckodag mellan 17-20/8 eller 24/8. Annars får vi ses i septmber
    Vinfesten hemma hos mig passar bätter i då... Kan ni lördag den 4 september då? eller helgen efter?

• Marisha-69

lovekitten:
    Har lyssnat på alla marcher som finns på kyrkomusik.se men inte riktigt fastnat för någon utom just Anthem men den visade sig vara begravningsmusik (förklarar kanske varför jag nästan lipade när jag hörde den)

vad sägs om 20:e augusti?
    Det skulle passa mig utmärkt eftersom jag åker till Stockholm för att lämna barnen då

• lovekitten

AALF: vad ska ni göra på semstern?

• Marisha-69

Aalf:
    Jag undrade just när du skulle reagera på de små fina påhoppen du fick då och då i den andra tråden.

• AALF

När det gäller BT-Date efter sommaren så passar det när som hälst för mig, någon kväll efter jobbet, gärna en fredag. Sen kommer jag att jobba varannan helg så jag föredrar förstås en fredag innan ledig helg. Men jag är väldigt flexibel

Vi, jag och min sambo, har lyssnat lite löst på musik till vigseln men har långt ifrån bestämt oss. Just nu är jag helt uppe i festprogrammet som jag började leka med för några veckor sedan

Vi ses på denna trådan hedanefter!

• AALF

Marisha-69

Orkar inte bry mig faktiskt men gulligt av dig att tänka på mig. Allt jag försökt att göra var att samla mina nyfunna bt-tjejor som jag redan träffat på en ny tråd....

Lovekitten

Min älskling och jag åker till Sälen en vecka för att bara vara.... spela spel, dricka vin, promenera, åka kanot, rodel och bara ta det lugnt. Sen ska vi även köra en Göteborg (Liseberg) och Köpenhamn (Tivoli) resa, samt en 25-års fest i Skåne

Vad ska ni andra göra???

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!