• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • AALF

Lovekitten,
    Jag resonerade så här, kan du få köpa den så billigt, köp den. Om du mot förmodan ångrar dig helt på vägen kan du ju sälja den. Min satt lyckligtvis perfekt, men du kan ju göra de justeringar som behövs för ett par hundringar. Jag tycker helt klart att du ska ta den. I och med att den är så billig kan du, om du ångrar dig, fortfarande sälja den för samma pris och köpa nytt vid ett senare tillfälle om du känner att du behöver.

GO for it!!!!

/AALF

• Marisha-69

lovekitten:
    Den klänningen du har tittat på finns på e-bay för väldigt lite pengar c:a 160$ som är ungefär 1200:- kanske finns det fler och billigare. Du får visserligen betala frakt men den går nog inte på mer än 400-600:-
    Här är en länk till en av annonserna på DIN klänning:
    http: //cgi.ebay. com/ws/eBayISAPI. dll?ViewItem&category=63851 &item= 8114184464&rd=1
    Ta bort mellanslagen.
    Bara så du vet.
    Kram

• Paulaa

LOvekitten ! va fiiiin klänningen var!
    men spana in marishas länk oxå. även om priset inte alls var dåligt heller
    men varför måste hon ha besked så snabbt? kan du inte få lite mer tid på dej så du kan prova lite fler klänningar?

• Jeppson

Superfin klänning! Om den varit tvådelad hade den varit nästan som min!! Håller med AALF på alla punkter - köp den!

Tyckte också mycket om den här: www.winniecouture.com/Spring%202003%20Web/8143.htm. Har hon alla modeller hemma?

Fast vet ni; jag tror jag köper min. :D Ska ringa runt till butiker i Sthlm först bara och kolla om de kan tänkas beställa hem den och vad den i så fall kan komma att kosta.

• Jeppson

Vilken dag, tid och plats har vi nu sagt för "papperstittning"?

• Marisha-69

Jeppson:
    Kolla i den andra länken med era namn.
    Jag tror det är sagt på måndag har just slängt iväg en fråga.

• Marisha-69

Gud alltså vad förvirrad jag blir.......
    Det andra gänget på den andra tråden skall ju också träffas i Gamla stan på pappers haket fast på måndag.
    Hur ska den här trådens tjejer göra då.
    Kan vi inte slå ihop det så vi alla gör det på måndag?
    Jag vill gärna träffa er alla och vill helst bara titta på papper en dag i veckan .

• Meddelande borttaget
  • Marisha-69

lovekitten:
    Jag tipsade dig om fel klänning i mitt förra inlägg till dig.
    Har just skrivit ett nytt men censuren tog det.

Jag har hittat din klänning på e-bay för 99$ allstå c:a 750:- + frakten c:a 400-600:-
    Maila mig om du vill veta mer.
    mia---@telia.com

• Paulaa

Jepsson, jag kommer inte in på länken av någon anledning! men du har bestämt dej för drömklänningen alltså .. KUL!! ;)

Marisha, dessa pappersträffar är på två olika dagar (5:e resp 7.e) , träffen med AALF, lovekitten och resten på denna tråd kan jag inte komma så jag hänger på den andra tråden denna gång.

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!