Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jisan: Inte kräsen, det är väl inte förmycket begärt att det ska vara rätt
Har oxå spanat lite på gästböcker, måste hålla med om att utbudet inte är det bästa eller så är de jätte dyra... Hoppas du får tag på en.
jag vill ha DEN boken...ni vet den som man känner att man vill ha hela livet å bläddra i. Jag å P (min blivande) ska ta kort i en fotoautomat sånna lite ful/söta på oss å sen klista på det på framsidan på boken å skriva Jisan & Patrik 7/8-04. Sen vill vi ha vita alt blåa blad innuti där jag ska skriva på varjesida
*Vem/vilka är ni?:
*Det bästa minnet från dagen:
*Beskriv brudparet med 3 ord
*Nått att tilllägga?:
Ska man ha med nått mer?
Stackars AALF, vi får döpa om tråden till "Jeppson, Jisan, KKB, Midvintertös & Paulaa"
Jisan, åh va snyggt det låter med genomgående tema! Vi kommer använda vårt hjätestämpel på festprogrammen (orkar inte embossa 100+ vigeslprogram) men det blir inte lika klart att alla pappersartiklar tillhör samma bröllop. Äsch, men de skall bli fina ändå :) Gästbok köpte jag i USA, men vi vill göra något så att folk inte bara skriver sina namn utan också någon personlig hälsning. På festlokalen kommer vi ha tavlor med gamla foton på alla gäster. Då har de något att titta på samt ett samtalsämne ("Hööö, titta på hur kusinen såg ut på 70-talet!" ;)). Man kanske också kan be de klistra in sina kort i gästboken där de skriver sin hälsning? *klurar lite på idén*
Midvintertös, jo, jag står ut, har letat på nätet i cirka månader samt mailat Lugna Favoriter 5 gånger så jag lär mig ha tålamod ;)
Paulaa, ja, vilken lyx att ha så mycket tid på dig! Hur länge har Ni varit ihop, när friade han (du?)?
kkb: vi har varit ihop i 1 år och typ 7 månader, och han friade under vår sydamerika resa i februrari! vi befann oss på en jättefin/lyxig restaurang uppe i ett berg mitt i Bogota när han friade.. jätteromantiskt..
det var en rolig ide det där med gamla foton på gästerna!!
vi får skapa en ny tråd när denna börjar bli för lång ;)
jisan du kan ha med en fråga om när gästerna tror ni kommer få barn! roligt att se vem som gissade rätt...
Jisan. Vilken bra idé. Den måste jag få snå av dig. Klart att du ska ha DEN boken, det är därför jag redan börjat spana själv. Vill ha det bästa... *ler*
KKB: Har du mailat 5 ggr??? Och inget svar? Nu fick jag press på mig
Låter snyggt med gonomgående tema på inbjudan/program, har tänkt den tanken själv, får se om jag orkar genomföra den bara, men jag har tid på mig så det borde gå.
Midvintertös, ta mer än gärna idén.. Det är bara roligt!
Det finns fina på Bookbindersdesign men jag vet inte, har fått för mig att jag vill ha en sån bok med spiralrygg lixom, lättare att bläddra i.
Det där med när vi får barn är en bra fråga...fler förslag tack!
Paulaa - då har vi varit ihop ungefär exakt lika länge! Men vi "skynder" oss till altret
Midvintertös - ja, och jag känner mig ganska tjatig... Kanske har de svarat på frågan och spelat den i radion, men då har jag missat det :( Jag kan sjunga refrängen för dina kusiner om de vill veta hur melodin går ;)
Och så en liten undran... HUR planerade man bröllop innan internet??? :D
Du jag undrar hur livet var innan internet.. Jag har det lugnt på jobb nu och jag hade ju tråkat ihjäl utan er och Internet, så tack tjejer för att ni finns
Det finns ett på Åhléns i stan...eller ja du vet på bottenvåningen har ju ordning å reda å sen Bookbindersdesign å så en egen liten affär...