• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Sommarbrud 2005

Vad är det här för tråd?

• Midvintertös

KKB: Känner de samma, jag vill inte stressa runt på min dag. Kommer inte ihåg vad hon tog, tror att det var runt 2000:- och att det kunde tillkomma milpeng. I september, det börjar bli nära. I sep ska vi berätta för alla vänner att vi ska gifta oss, just nu vet bara våra familjer och några få andra som har en roll i bröllopet. Jag håller på att spricka, vill så gärna berätta. Vårt datum är 8:e jan-05.

Tilde-76. Matsalen är ganska stor, rymmer nog en 80-90p i alla fall. De har en hemsida. Kumla Herrgård, sammansatt ord. Lycka till.

• Tilde-76

Midvintertös, tack - ska nog kunna hitta dit nu :)

Jisan, KKB var ska ni gifta er?? Lokal? Kyrka? Berätta gärna eftersom ni verkar ha hunnit längst i planerna här än så länge..

Sommarbrud 2005:
    Lite gott och blandat här.. några av oss var på BT-träff för två veckor sedan och följer upp (antar jag att tanken var AALF :)

• Midvintertös

Det var så lite Tilde-76

Hur var eran BT-träff?
    Kommer ni ha flera?

• Sommarbrud 2005

Tilde76:

Ahaa..okej..

• Midvintertös

Ja då var jag för snabb igen. Kumla Herrgård var ju till Paulaa..

• Tilde-76

Jättetrevlig BT-träff med massa snack och bilder... Många vid borden runtomkring undrade nog om vi var riktigt friska

Vi har bestämt en ny den 9 juli men hemma hos en av oss och eftersom det inte är min lägenhet så vågar jag inte bjuda in av den anledningen.. hoppas ni förstår och inte skäller...

• KKB

Jag var faktiskt och träffade shalimar och tossing för två veckor sedan! En mini BT-träff Men tack för att man får snacka i "Er" tråd också

Midvinter, höööö va dyrt allt detta blir! Fast hon kanske tar mindre för att göra bara håret... Skall kolla upp det!

Skall Ni skicka ut inbjudningskort i sept eller berätta för alla på en fest eller bara börja nämna det då? Vi kunde inte vänta så länge med att berätta

Tilde, ja, jag har nog hunnit längre än Ni, är så väl tvungen Vad börjar Ni med så här långt i förväg? Skönt att ha så mycket tid på sig, samtidigt som det blir en lång väntan. Men det är många detaljer så Ni kommer inte behöva stressa! Vi gifter oss i Stockholm, bor här också. Kollade en massa kyrkor och festlokaler innan vi bestämde oss.

• Midvintertös

KKB. Ja det är dyrt tyvärr, dock är hon en av de mindre dyra. Ja jag tror det blir billigre med bara hår.

Jag och min sambo har som tradition att ha en stor kräftskiva, i år ska vi ha en mindre med våra närmsta vänner. Då kommer de få inbjudan. De kommer slå ner som en bomb. En glad en hoppas jag. En av mina kompisar har en syster som just har fått ett frieri och de gifter sig nästa sommar någongång. Hon vart så himla glad att hon skulle få gå på bröllop, hade svårt att hålla mig när hon berättade. Hon kommer att få gå på bröllop ett halv år tidigare. *ler*

Vart gifter ni er? Vilken kyrka/lokal?

• Midvintertös

Tilde-76: Lovar att inte skälla. Men om ni ändrar er och går ut istället kanske man kan få följa med. Skulle vara himlans kul.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!