• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • KKB

*skrattar* Jo, jag vet, men detaljerna börjar falla på plats En vacker dag sitter du också här med bara några veckor kvar och har lärt dig massor om hur man fixar bröllop i Stockholm :D

• Tilde-76

Jisan: Häftigt att gifta sig på en båt.. Just den båten skulle ha passat oss super eftersom den har samma namn som mig

• Midvintertös

KKB/Paulaa : Var hos ACF Production & Consulting. De har ingen egen studio utan det blir repotarge foton. De finns i BT branchregister, deras hemsida: www.asf.nu Det tar väldigt fina bilder, spontan. Fick ett väldigt fint förtroende för dem. Så vi bokade dem idag utan att höra oss för hos några andra. Så nu blir det utomhus foton mitt i vintern. Kallt.

Jisan: Vilken fin båt, kommer att bli underbart för er.

• KKB

Åh Midvinter, vilken hemsida, de tar verkligen fina kort! Skall Ni försöka fotografera Er utomhus? Med tanke på hur kallt det kan vara...

Och Jisan, wow, va kul det ser ut att gifta Er på denna båt! Samt att köra en hel båt-tema

• Midvintertös

KKB: Visst är det fina kort. Och de är hur trevliga som helst. Jag känner att våra kort kommer att bli perfekta. Ja vi kommer att fota oss utomhus. *burr* De hade kanska många vinterkort som de visade oss. Så det känns ok, hoppas bara på en massa snö...

Längtar...

Har ni bestämt fotograf en?

• KKB

Äsch, du kommer vara varm av all kärlek och glädje och inte märka några minusgrader! ;)

Jo då, min blivande känner en fotograf! Han är själv lite fotointresserad och har några kontakter, så den punkten var ganska lätt att lösa.

Skönt att Ni är ute i god tid! Då kan Ni kanske koppla av och tänka på annat under sommaren. Vi har ganska fullt upp! Men det är roligt

Vi får försöka ordna en ny träff efter semestrarna!

• Jisan

Hej Brudar!

Ja det känns verkligen kanon, helt rätt. Får ju dock hoppas att det blir bättre väder än vad det är i sthlm just idag, regn regn å lite mer regn. Segt! Man får ju hoppas att det blir soligt å fint den dagen eftersom båten ska hämta upp våra gäster å sen tar det en dryg timme till det stället där vi ska vigas..

• Midvintertös

KKB:Ja det kommer jag säker att vara.
    Skönt med kontakter. Bra att kunna spara några slantar.
    Själv får jag min klänning, tärnklänningar uppsydda av min sambos kusin, det blir oxå några slantar billigare.

Jisan: Förstår att det måste kännas underbart. Det kommer säkerligen bli strålande väder Det var inte många veckor kvar för dig va?

• Jisan

Nej det är...*räknar* 6 veckor kvar, herregud det är ju snart! Det är så mkt som måste fixas, nu greps av en släng av panik..*fniss*

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!