Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Hej!
Ja.. den börjar bli ofantligt lång och har inte koll på alla nya
Jag har faktiskt uppdaterat min sida - hoppas den funkar. Lovekitten - du har fått mig att titta på lite alternativa klänningar. Vill gärna ha en axelbandslös men vill kunna stuffa runt en massa på dansgolvet oxå. Det finns många fina med små nätta ärmar. Tål att tänkas på :)
f2.pg.photos.yahoo.com/ph/matstilde/my_photos
En undran: Har någon av er något bra tips på pappersbutiker i stan?? Tycker inte Panduro har så mycket kul...
//Tilde
CoolJen:
Hur har ni det??? Ska bli kul att höra om ni är nöjda med resan. Som du ser håller vi ställningarna här hemma i sommarkylan
Tilda-76 Matton är en bra pappersbutik på Birger Jarlsgatan i sthlm.
Har ni träffats alla??
Jisan,
Tack för tipset! Centralt och bra - ska genast kika där då kan man komma hem med lite förslag till mannen...
Ja.. vi har haft en BT-träff för två veckor sedan. Du då? Har du varit på någon träff tidigare? När gifter du dig (eller är du redan gift)??
Kolla in www.matton.se Tror jag det är.
Är varken gift eller har varit på träff med er, vore roligt att hinna med innan jag står brud den 7:a augusti...
Hej!
Har inte häller varit på någon BT-träff. Gifter mig den 8.e jan-05 så jag har lite tid på mig.
Jag har hittat jätte fint papper på Ljunggrens papper i Gamla Stan. Det finns för alla smaker där.
När står du brud?
Lycka till /H
Får man ansluta sig till Stockholmsgänget?
AAH där är ni tjejer! ja den gamla tråden var riktigt lång !
vi har nu varit o tittat på enskede värdshus och på Birka events och vi har inte fasnat för nåt av dem så vi fortsätter letandet..
AALF vet du, vi har tänkt lite på Tyresö Bygdegård,. men telefontiden där är ju så himla kort mellan 9-11 och jag har möten inbokade nästan varenda dag just vid den tiden. DU råkar inte ha mailadressen till Dem? Hur såg det ut när ni bokjade. var det fullbokat redan för nästa år (augusti)
Tilde,. ska du göra egna inbjudningskort? det tänkte jag oxå det finns många bra trådar här på tips och sånt!
ni andra då?
JIsan: är det augusti i år du gifter dej?
välkomna KKB OCH midvintertös oxå
Tack tack!
Ja, Matton är bra! Kolla också Papper för Konstnärer för färdigvikta kort. Och Svenskt Papper för... papper
Mitt stora bekymmer nu är håret... Vill gärna att någon kommer hem till mig och fixar det där, men det verkar inte vara så vanligt. Vill helst inte åka någonstans på bröllopsdagen förrän det är dags att åka till kyrkan Och USCH va dyrt allting är...
Paulaa: Här är vi :) - några av oss iaf
Trist att det inte kändes så bra på något av de ställen ni titta på. Är väl tyvärr bara att leta vidare... Ja, vi (eller bara jag då än så länge) har tänkt fixa egna inbjudningskort, vigselprogram och festprogram. Mycket för att jag tycker det är kul. Har lite ideér men tar tacksamt emot mer...
Midvintertös:
Just det.. har hört talas om den men inte koll på var i Gamla Stan den ligger. Har du?
Gifter oss nästa sommar - ganska exakt ett år kvar 2 juli.
Jisan: 7 augusti 2004 - Då är du ett före de flesta av oss andra här i tråden "fniss"