• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

Jaha.. trodde det bara var ordning och reda som låg där. Jag får ta mig en titt där igen.

• Paulaa

MIdvintertös, jag vart väldigt rörd men samtidigt hade jag anat "ugglor i mossen " (roligt uttryck) hahah
    va gulligt med frieriet i julgranen ! ledsen för det med din mamma...

ja för tusan hur kan man planera ett bröllop utan internet, det kan man ju fråga sej!

• Jisan

Midvintertös, den ligger mellan Åhléns egna fotoavdelning och Ordening och Reda..Det är väldigt diskret kan jag säga..

• Midvintertös

Paulaa: Jasså. Själv var jag tagen på sängen, trodde aldrig frågan skulle komma. Vi har varit tillsammans i 8år i oktober, så jag tycker att det är dags. *ler*

Jisan: Jag får fråga om jag känner mig vilse. Ordning och Reda "böckerna" har jag tröttnat lite på, vill ha något nytt och frächt.

• Jisan

J afråga du, då lovar jag att du står mitt i det Det är väldigt litet men dom har en hel del fina saker, bla ett fotoalbum som man likväl kan ha till gästbok! Så bra, men lite dyrt eller så är det jag som är snål.

• Paulaa

Hur gammla är nu tjejer, får man fråga det.? jag är 28 och min blivande fyller 30

• Jisan

Ålder, hmmm..jag fyllde 26 i lördags å P är 31.

• Midvintertös

Jag är oxå 26år min blivande 27år.

Jisan: tackar igen för tipset. Jag får se vad budgeten säger.

• Jisan

Roligt att vi verkar vara jämngamla allihopa

Har ni lust att ta en fika någon dag å prata bröllop? har en känsla av att mina vänner som inte ska gifta sig börjar tröttna på mitt tjat!

• KKB

Bidde jag #100? ;)

Vi är lite äldre, 36 (jag) och 30 (han).

Fikar gärna med Er!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!