• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

kkb: *s* Det skulle jag vilja se... *ler* Men du kanske har en bild?

Jisan: Ja ta foton vill se!

Min klänning finns inte en förutom i mitt huvud och i min blivandes kusin som ska sy den åt mig. Kommer inte börja med den förren båda ni är gifta... Jag får helt enkelt maila den till er sedan om ni vill se.

• Jisan

Jag ska jag ska Vill ni se mina skor jag har aktionerat hem på e-bay för 7 dollar? Mitt bästa köp, verkligen!

• KKB

Mmmmm, skor.... *vill se* :D

Har ingen bild, men beskriver gärna den när vi sitter och fikar :)

• Paulaa

Hej tjejer
    Vi verkar bli nåra stycken i allafall jag kommer oxå säkert i sista sekunde, det är min grej ;) haha
    på träffen med de andra tjejerna kom jag 1.5 timme sent men då var det faksitk en bilolycka på motorvägen så det var inet mitt fel..

• Jisan

jag tar med mig dom..lovar! Funderar om det är nått annat jag kan ta med..löshåret

• Midvintertös

Oj, ja det får vi hoppas att det inte händer igen.

Ja skor vill vi se!!! Är det svårt med e-bay?? Har aldrig provat, tycker det ser så rörigt ut.

KKB: Hoppas du kan ge en riktigt målande beskrivning

• Jisan

E-bay är superlätt, om man bara vet vad man är ute efter jag betalade som sagt 7,50 dollar för mina skor å sen frakten på 24 dollar men totalt kostade skorna mig 247 kr. å så kom dom på 3!!! dagar från USA, måste skickats med super expresspaket eller så!

• Midvintertös

Oj det gick snabbt. Det var ett riktigt bra pris också. Jag har inte riktigt börjat fundera på skor en eller jo lite, jag funderar på om jag ska ha stövlar..

• Jisan

Midvintertös, roligt med stövlar..när på året gifter ni er? Antar att det är på vintern med tanke på ditt nic...

• Midvintertös

Yes det är ett vinterbröllop 8:e jan-05. Jag hoppas på mycket snö. Det är lite därför jag är inne på stövlar, då slipper jag hålla på att byta. Det finns ju ganska många snygga stövlar nu.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!