Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jisan: *s* Ja det tycker jag me...
Hur ska vi känna igen varandra då? känns ju som att gå på blind-date:;)
Jag tror vi kan underhålla oss där länge i väntan på Er :) Har hört mycket bra om Ljunggrens men "bara" kollat Papper för Konstnärer, Bookbinders, Svenskt Papper, Svanströms, Matton, Panduro och Kreatima hittils. Tror att Ljunggrens har öppet till kl. 18.
Jisan, vi som redan gjort inbjudningskort kanske kan ta med oss ett ex för att visa dem andra hur vi gjorde! (Jag antar att Ni är intresserade ) Har Ni börjat på vigselprogramet än?
Jisan *skratt* det är bara att fråga alla tjejer där om de kommer från BT. Då får vi kanske flera med oss på träffen! :D
Om Ni ser en lång tjej med cykelhjälm som sneglar på mörkröd och guldfärgade papper så är det jag ;)
va roligt hihi jag ska göra mitt yttersta för att kunna komma även på denna träff, jag har ju varit på en med de andra brudarna, det var kul!
Just det inbjudningskort ja, om jag ska vara ärlig har jag inget kvar, dumma dumma oss att inte göra ett extra å spara..ska se om vi ka knåpa ihop nått alt så lånar jag mamma å pappas lite
Gú va roligt det ska bli..
Hej tjejer
Pratar ni om nu på måndag 5/7 ?
Kan så vara isåfall att lilla jag skulle vilja hänga på
Japp vi pratar om måndag den 5:e..som sagt the more the merrier
Ok, har kollat med gubben jag fick gå ut och leka
Jag kommer också.
Det kanske är mycket folk den tiden,
kanske vi alla som ska träffas kan ha en penna bakom örat så vi slipper fråga hela affären om vi är vi!?
Eller är jag fånig?
Det ska i alla fall bli jättekul att träffas, jag hoppas att ni tar med er lite eller hela er planering med tips och idéer
HAHAH Marisha! en penna bakom örat ! det lät avancerat ;)man skulle ju kunna tänka sej ett hårspänne på ena sidan då kankse man inte ser helt galen ut när man går omkring där.. haha
KKB och jisan jaaa ta gärna med er era inbjudningskort, festprogram o allt! ;)