• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

JA, det skulle vara jätte kul med fika.

Får jag fråga en sak? Hur tänker ni göra med ert efternamn?

• Jisan

KKB, härligt att ha en yngre man

Fika låter trevligt!

• Jisan

Jag kommer ta hans, men ska erkänna att det satt långt inne Ville ha kvar mitt men så kände jag att det var mysigt å praktikst att ta hans. Du då?

• KKB

*tittar i almanackan*
    Nästa vecka? Måndag efter jobbet?

Jag kommer ta hans namn, det har alltid känts självklart. Men nu när det närmar sig inser jag att jag kommer sakna mitt gamla efternamn! Lite grand i alla fall, tills jag vänjer mig och blir van vid mitt nya identitet som fru :D Passar på att svara i telefon nu med både för- och efternamn! ;)

• Jisan

Måndag kan jag, slutar kl 16 och jobbar mitt i stan:) När var å hur? Gu va roligt!

• Midvintertös

Jag känner att jag inte har bestämt mig vad jag vill. Jag bytte efternamn för några år sedan, till min mammas flicknamn. Känner att jag trivs bra med det, men jag vet inte heller om jag vill ha ett dubbelnamn. Samtidigt tror jag att den dagen vi får barn, vill jag nog har samma namn på familjen. Ja, de löser sig nog.

På måndag fyller min syster år, men det kan nog gå ändå

• KKB

Midvintertös, du hinner till din syster. Jag menar, man kan inte prata bröllopsplanering och fika i mer än 10 minuter, eller hur?

Kan vi ses på Ljunggrens i Gamla Stan? Jag är lite nyfiken på deras papperssortiment Sedan kan vi gå till något trevligt café i närheten (finns ju massor i Gamla Stan!)

• Jisan

Midvintertös, gått igenom samma sak...tog mammasflicknamn när jag fyllde 18...så det känns lite motigt att byta igen Men va sjutton..

• Jisan

Vart ligger Ljunggrens? Låter toppen:)

• Midvintertös

*skrattar* Ja jag var också 18år när jag bytte.

10 minuter vem är det du försöker lura... *flin*

Jag slutar 17:00, har en bit att åka in, men jag kanske kan gå lite tidigare.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!