Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jag är så glad.
En vänlig själ här på BT hjälpte mig med en sidan så jag kom vidare till en annan sida och där fanns noterna till min och min blivandes låt.
Jippi... tårarna kommer att sputa på oss båda i kyrkan. *ler
den kostade 500 kr å då fick man köpa smink för dom pengarna. Jag la min egen brudmake, blev snyggt Jag är supernöjd.
Kanske kommer jag också, KKB känner iallafall igen mig! Den 27/8 kl 16.30 på chokladfabriken, med möjlighet att dricka vin senare... låter ju hur bra som helst! Jag kommer om jag kan!
Vet ni, nu är inbjudningskorten klara.
Blev jättefina om jag får säga det själv. Lacksigillet som jag köpte när KKB och jag var på Ljunggrens blev verkligen pricken över i. I morgon postar jag de flesta, ett par stycken kräver lite extra arbete (som vad sjutton heter lillasysterns pojkvän egentligen i efternamn *asg*).
shalimar: Du är såklart jättevälkommen!
Li: Vad kul att de är färdig, hur vart de? Fick du in guldpappret?
Jag skall hålla utkik efter dig shalimar :)
Li - Jag känner igen det där! Vi fick surfa på nätet för att hitta efternamn på några st, lite kreativ detektivarbete...
Skall bli roligt att träffa Er ikväll, för min blivande är upptagen hela dagen och kvällen med sin svensexa! Hoppas/tror han blev riktigt överraskad när de skulle ta honom på jobbet i morse :D
Jisan & KKB: Tack för en smarrig och trevlig kväll!!
Tack själv Li och Jisan!
Tjejer - vi diskuterade lite om att denna tråd kommer förmodligen stängas för nya kommentarer om några veckor. Vad skall vi döpa en ny tråd till där vi kan välkomna varandra och fortsätta snacka??? ;) :D
Jag är så glad idag! Igår bokade jag kyrkan till vårat bröllop! Vi ska vigas i Hilleshögs Kyrka den 5 maj nästa år! Tjoho!
Vi måste absolut döpa om tråden så vi kan fortsätta... har dock inget bra förslag...
Namnförslag KfIB -Klubben för inbördes beundran... Nej jag bara skojar! Bättre kanske vore vårt valspråk "The more the merrier-tråden" *heter det så, KKB eller blandar jag i hop några talesätt nu?*?
Grattis till kyrkbokningen, Poppis! Kan man se bilder på kyrkan någonstans?
KKB: Hur gick svensexan???
Grattis till bokningen poppis! Visst är det en underbar känsla när man har bestämt datum! Och Ni har gott om tid så det är så lugnt! Var ligger den kyrkan?
Li, det låter bra! Fast Stockholm skulle jag vilja begränsa det till, blir lättare för träff så...
Jo, svensexan var helt lyckad! De överraskade honom big time och hade planerat en massa roliga aktiviteter så alla hade väldigt skojigt.
--->>>VIKTIGT!
Jisan har startat en ny tråd, eftersom den här nog stängs automatiskt snart.
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m753875.html
Vi ses där!
Puffar upp så att alla hittar till den nya tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m753875.html
Det är lugnt Li, jag tror vi alla har denna tråd (och nu den nya) i vår lista över favoriter :)