• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

Poppis: Hur gick det har du bokat?

Hjässan: välkommen!

• Hjässan

Midvintertös,
    Man tackar,man tackar...
    Trevligt när man känner sig välkommen.
    Är helt ny här på torget!

• L i

Välkommen Hjässan!

Alla: Det verkar som om smeden är i princip klar med min ring. Vet inte om jag ska ta det som ett tecken eller om jag ska be henne börja om?

• KKB

Förresten så tittade vi på ringar idag... De var så vackra!

:D

• Hjässan

Tack så mycket Li!

Är det någon som har nån erfarenhet av Hellkes ringar? Såg en annons om dem här på torget...? Fast det kanske tar udden av det roliga att gå ut och prova ringar tillsammans?

• Midvintertös

Hjässan: Tyvärr ingen erfarenhet om dem.

Li: Är hon redan färdig? Hm Oj, vet inte vad jag ska råda till. Kan du inte ringa och prata med henne?

• L i

Godmorgon Hjässan!

Det är klart att ni ska titta på ringar tillsammans, det är väl jättetrevligt och förtar ingen stämning (snarare tvärtom).

Jag har själv ingen erfarenhet av Hellkes, vi ska ha ringar i titan som en smed gör åt oss. Fast jag har ju som du sett lite beslutsångest...

• L i

Midvinter: hon är "nästan" färdig och har inte svarat på mitt svarsmail ännu. Jag funderar på att gå dit och prova och om jag inte känner mig 100% får hon göra en ring till (titanringar är inte så dyra, så ni behöver inte få för er att vi är miljonärer), eller göra om den. Jag ska höra med henne (jag vill poängtera att det är jag som är velig och "lät mig övertalas" till något som jag nu är osäker på. Ingen skugga över smeden alltså).

• Midvintertös

Li: Nä jag har förståd det. Men det är ju ändå vad du känner som räknas. Du som ska bära den. Om hon nu nästan är färdig, gå dit och prova den, det kan ju vara så att det är DEN ringen

KKB: Vad har ni tittat på för ring? Kör ni den svenska eller amrikanska varianten? Eller mixar ni så båda får två rindar?

• Hjässan

Li:Jag skriver ju hur luddigt som helst!
    Det jag menade var precis så som du skrev.
    Inget kul att köpa ring över nätet så att man missar att gå och kolla tillsammans.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!