Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
KKB:
Kul!!! Om du skickar mig din mailadress så kan jag skicka dig sången på mp3 med en gång.
mia---@telia.com
Tack Marisha men det är redan ordnat :)
poppis, hej! Ja, jag skall absolut spela den för dig då du inte kände igen den ;)
Du, det är absolut ingen brådska, vi planerade/planerar ju allting på typ 5 månader! Vad är det för önskemål/krav Ni har för festlokalen?
Skall gå nu och bjuda upp min blivande till dans... *glada kramar till alla* :D
Ja, det måste du absolut göra, KKB. Vem är förresten Johannes Kotschy? Jag har tyvärr inte hört talas om honom heller...
Vi har inte så stora krav på lokal, helst ska det vara på Ekerö och hyfsat pris. Vi vill ha egen dryck också.. och en mysig lokal. Inte så stora krav alltså...
Det var han som vann popstars 2002, men tyvärr så tittade jag aldrig på programmet!
Du, Ekerö kan jag tyvärr inget om... Men jag har lärt mig mycket om festlokaler de senaste månaderna! Kan kolla med en kollega som bor på ön om han känner till något.
Är det någon som fått ditt telefonnummer förresten? Tråkigt att vi missade dig sist
KKB: *skrattar* Ja då vet jag precis vilken låt det är... *ler* Att jag inte kände igen den mer... *ler*
Idag ska jag skriva ut alla inbjudningskort, skriva kuverten, göra allting färdigt för utskick. *ler*
Jisan: Hur känns det nu när det gått några dagar? Är fjärilarna kvar?
Mirscha: Snart är det slutet på augusti vi måste kolla in i fall det har kommit in några nya klänningar.
Jag har sådan träningsverk idag. Har börjat men fitness brud2005. Dvs gå ner 4kilo och få lite muskler på armarna. I måndags körde jag ett pass spinning, i tisdag vara det cardibox i 90min (brukar vara 75min) igår var jag stel som en pinne, gick en golf runda igår på 5tim som gick åt pippan för jag hade ingen ork att slå igenom slagen. Idag har jag ont i hela kroppen. *ler* Så idag ska jag vila, fredag - söndag är det ridläger, så jag får se om jag lever på måndag. *ler* Vad gör man inte?!
Vet ni, jag har ringångest!
Vi var hos smeden för en vecka sedan. Det vart andra besöket och vi skulle s a s bara bekräfta vad vi kommit överens om och dubbelkolla bredder och strl.
På någotvis så övertalade smeden mig att ändra min förlovningsring.
Den ska vara 9 mm bred och ca 3 mm hög.
Jag hade tänkt att den skulle se ut som den här
www.titanringar.com ->ringar med diamant-> ringen "d o u b l e - o - f i v e
a c r o s s" (längst ner på sidan).
Hon tyckte istället att jag skulle göra en ring som liknar "w h i t e" (första bilden på samma sida), fast då mkt bredare och med mindre sten (jag vill ha en jätteliten sten i båda fallen, typ 1,1 mm).
Hon hade så bra argument att jag gick med på det hela, men nu tror jag att jag ångrar mig, samtidigt borde man väl lita på proffsen?
S ska ha en lika bred/hög ring som är slät.
Som vigselringar ska vi ha en 4,5 mm bred slät ring med en diamant på högkanten, vi hade tänkt fylla på med en sten varje bröllopsdag.
Hjälp!!
Li:
Jag håller nog tyvärr med din juvelerare.
I den ringen du valde först är det ingen vits att ha någon sten den försvinner ju liksom, i den andra ringen syns stenen hur liten den än är.
Midvinter:
Vad gör du på fredag?
Vad duktig du är! Tänk på att du inte är så stor, försvinn inte
Jag har minsann lyckats gå UPP 2 kilo under semestern
Jisan:
Vad fina ni var!!
Kul att vara fru!?
Som jag skrev i den "andra" tråden........
Jag fyller år imorgon!
35 år, oj oj oj, tänk vad tiden rullar iväg
Tack för input Marisha, fast det lustiga är att guldsmeden tyckte precis tvärtom.
Hon menar att i ringen med "skåran" , som var mitt första val, så skulle stenen synas jättemycket trots att den är liten, och jag hade tidigare sagt till henne att jag bara vill ha "diamantblänket", men utan att stenen stjäl showen s a s. Därför tyckte hon ,efter att ha funderat, att den "vanligare" designen var bättre. Hon menar att den är diskretare och inte syns lika mycket.
Jag vet inte alls vad jag tycker själv just nu. Ringar som alternativ två har jag sett live, fast inte kominationen pytteliten sten och bred ring. Den första designen har jag aldrig sett "på riktigt" så den kan jag bara föreställa mig på handen.
Li:
Jaha där ser man hur olika vi ser på saker och ting.
Lycka till i alla fall, gå på magkänslan den brukar vara rätt.
Li: Jag håller med Mirscha gå på magkänslan, känns inte "andra" ringen bra så ta den första det är du som ska bära den. Visst vart det lätt nu