Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Och din blivande blir glad att den försvinner från Ert hem ;) Jag köpte alla badrumsdekorationer i USA så det är bara att vänta på att tärnan tar hit dem när hon kommer.
Vi tänkte också kopiera och sätta upp gamla foton på oss någonstans i festlokalen! Blir ett samtalsämnen när folk minglar, och vi var förstås jättesöta som barn...
På tal om barn så var bäbisen igår liten och gullig. Och tyst!
KKB, klart att den lilla var söt..men tyst, det var inte illa, hur tog M det då?
Han var lagom förtjused
Hej brudar! Nu är jag hemma ett par veckor innan nästa semester börjar.
Vi har haft en skön semester, bla med brudpars-spotting in masse vid Kalmar Slott (de vi var där med undrade varför vi var så intresserade av alla detaljer .
KKB: Det där med champange just den 25/9 var väl mest för att det är lön då, det går väl lika bra ett annat datum. Ska ni på lång resa eller så? Annars vore det väl perfekt med KKB-bröllopseftersnack i kombo med champange?
Någon som är kvar i stan och vill ses framöver?
Hej Li!
Ja, jag är kvar i stan! Och har ännu inte hunnit gå på Ljunggrens... Vill kolla lite där innan vi börjar göra i ordning vigsel- och festprogram.
KKB:
Jamen, då kan vi ha en Ljunggrens-date ju för jag behöver köpa lacksigill! Det är faktiskt av största vikt att jag får det gjort snarast!
Är det dag- eller kvällstid som gäller för dig just nu?
Om du vill kan du maila på taskigfantasi@hotmail.com så får du min "riktiga" mailadress sen.
l i - ugm :d
Hej tjejor!
Jag har hårfunderingar idag. Jag tycker inte att jag passar så bra i pärlor och sådant så jag skulle nog vilja ha blommor i håret. Kunde orchidéer vara fint tror ni? Jag såg en idag som hade en sån otroligt vacker färg...
Orkidé skulle kunna var mycket fint! Har du valt frisör? Hon/Han kan säkert något trix som gör att den sitter rätt och passar! Blir det orkidéer i buketten också?
Hej KKB!
OM jag har orkidéer så har jag nog det som bukett också. Pratade med en florist igår som hade en rätt intressant lösning med gräs och orkidéer. Vi får se.
Jag är övertygad om att frisören kan fixa till blommor i håret, jag är mer velig om jag tycker att det är fint eller inte öht... Jag hade t ex först tänkt kallor i buketten, men de hårdekorationer med kallor jag sett tycker jag def. inte om, det har varit för "stort" på någotvis.
Nu ska jag svara på dit mail.