• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • shalimar

Ni känner nog (igen) mig också från FL - jag är Moster Yster! Kan tyvärr inte heller komma på träffen den 29/7, men nästa träff borde gå bra. Då är semestern slut :-P

• KKB

shalimar, välkommen hit Hur blev födelsedagstårtan?

Tjejer!!! Jag är helt pucko. Hade för mig att den 29:e var på onsdag och nu har vi bokat en middag på torsdag... Jisan? Li? Cirki? CoolJen? (och alla som jag glömt...) Är det alls möjligt att ändra träffen till onsdag? *hoppas*

Hmmm, vad var det vi skulle göra igen förresten, Ljunggrens? Som jag sade, helt pucko ;)

• poppis

Halloj!
    Jag är också alldeles ny här, får man vara med?

• Jisan

jag kan på onsdagen oxå KKB, så det funkar!

• poppis

Är det ok om jag också hänger på på eran träff? Jag har prceis börjat planera vårat bröllop (vi gifter oss i början på september nästa år) och känner att det skulle vara roligt att träffas och få lite inspiration, tips och ideér!

Lite om mig.. jag är 26år och har precis flyttat till ett litet hus på Ekerö (landet), jag och min sambo har varit tillsammans i fyra år och förlovade sedan februari.

• Jisan

jag säger bara,the more the merrier! Välkomna hit!

• KKB

*asg* Paret vi skulle hem till middag på torsdag har nu fått barn, två veckor för tidigt! Så middagen kanske inte blir av... Sorry jag strular till så mycket Jag återkommer snart med svaret om jag kan eller ej på torsdag. Och Jisan, vilken klippa, kan alla dagar! :D (P.S. Any luck with the song?)

_Sommarbrud_ - (svarar din fråga från andra tråden här ;)) Jag gifter mig om två månader, och har massor kvar att planera (känns det som...)

poppis, välkommen! Självklart får du vara med, när träffen nu blir. Va skönt att ha så mycket tid på Er att planera bröllop!

• poppis

Vad kul! Det ser jag fram emot!

• _Sommarbrud_

KKB:

Okej..gu va skoj! Det e ju inte långt kvar!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!