Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Hej!
Tack för ikväll KKB, alltid lika trevligt att surra bröllop (vet ni att damen på Ljunggrens kände igen mig och kom ihåg att vi ska skicka inbjudningar utan att tala om att det är bröllop. Snacka om stora öron och gott minne från hennes sida och ett -för?- frekvent pappersshoppande från min sida *s* )!!
Poppis, vad synd att vi "missade" varandra idag, vi får vara tydligare med tid och plats i fortsättningen!
Jisan: Osannolikt ockerpris!! Gamar!! Fast eg. är det väl inte ett dugg osannolikt när man tänker efter. Det är säkert på de små extragrejorna de lägger marginalerna, för då är man redan inhåvad *observera det maritima skämtet Tjörnkrögaren till ära*.
Tänk att nästa gång vi träffar dig så är du fru Jisan. Ha en riktigt mega superduper kanondag på lördag!
God kväll och tack själv, Li! Ja du, Ljunggrens hade verkligen fina grejer! Å ena sidan önskar jag att vi hade kollat där innan vi gjorde inbjudningskorten, men å andra sidan hade min hjärna exploderat från alla idéer och intryck *s*
Jisan, hur gick det med rörpris? Sänkte de det och försöker ta mer nu för läsk och pölse i stället? Jag har hört att man skall verkligen få allting skriftligt så det inte blir sådana överraskningar men man vill kunna lita på dem man samarbetar med. 25 + 20 = svindyrt! Klaga på dem och lycka till :)
poppis, Jisan hade inte heller ditt telefonnummer :( Men Ljunggrens är absolut värd ett besök! Och som sagt har Ni gott om tid att bestämma Er :)
Jisan:
GRATTIS!!!
För du sa väl JA !?
Hoppas ni hade en underbar dag och kväll!
Jaha. Då var man tillbaka till jobbet och verkligheten igen. Idag börjar oxå min "träning" för brud 2005. *ler* 4 kilo bort och lite snygga armar hade jag tänkt mig.
Har under semestern lyckats med att välja låtar till kyrkan.
Vi kommer gå in till Annies song, som sedan när vi kommer fram till altaret övergår i piano och mina kusiner tar ton, med svensk text. Låt nummer två blir Tillägnad, en kort jätte fin låt. Final låten heter When you say you love me... Vi går ut till Only love. Känns underbart skönt att ha det klart.
Lillsmurf: Tack så jätte mycket för tipset, verkligen värt att undersöka.
Hej Midvinter och välkommen tillbaka! Åh va skönt att Ni har valt all musik! Vi håller ju på, skall träffa kantorn på onsdag.
*väntar ivrigt på att Jisan skall logga in och berätta allt* :D
Jag sitter också här och väntar ivrigt på att få höra allt om Jisans stora dag.
ALLA: Ni glömmer väl inte fredag 27/8 tårtprovning på Chokladfabriken (med efterföljande mat och dryck som Midvinter föreslog?).
Jag tänkte ringa dem innan och be dem "boka" smakbitar till oss, så det vore bra att veta ung. hur många vi blir.
Efter-jobbet-tid antar jag? Runt 17.30?
Vet inte om jag törs följa med eftersom min blivande och jag skall provsmaka där i veckan, tänk om man träffar samma person på fabriken som känner igen en :D
ja var är jisan!? jag vill oxå höra hur det gick ! och önska all lycka såklart
midvinter, tungt att komma tillbaks til jobbet va? själv har jag jobbt en vecka men är lika seg för det.. kul att ni har valt musik nu !
hur har ni adnra det? allt väl?
Halloj brudar, är inte inne så mkt, sitter på modem på landet ju:-O
Allt gick så bra, underbart..vill ni kolla in bilder ? Gör det här thorn.airplane.se/jennifer/gallery/view_album.php
iaf ett litet axplock av dagen..
Lyckliga fru Rylander
Åh! Vad fina ni var fru Rylander!!! Massa grattis!!!!!!
Kram
/L