• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • L i

Man kan kolla tillsammans och sedan shoppa på nätet om man vill vara både romantisk och sparsam .

Annars kan jag rekommendera min smed, hon jobbar i alla material. Hon har ingen butik utan alla ringar är unika. Man bokar tid och sitter sedan ensam med henne i lugn och ro i hennes verkstad och pratar sig fram till en design.

• Hjässan

Vågar man fråga vad det kostar?

• L i

Hjässan: Eftersom vi ska ha titan så blir det rätt billigt, jag vet inte hur hon ligger på andra material.

Som jämförelse så kostar min sambos släta 9 mm breda titanring ca 1600 kr, på www.titanringar.com tar dom ca 1000 kr för en liknande ring (fast våra ringar är "tjockare" = det går åt lite mer material).

• Jisan

jag saknar er brudar!!! Kommer snart tillbaka till civilisationen...Hoppas det går bra för alla...å jag hoppas att bilderna kommer snart!! Jippie..

Välkomna alla nya.

Ses å hörs, fru Rylander

• Hjässan

Li:
    Jag vill ha guld ...det kanske blir svindyrt då!!!??? Men visst vore det häftigt att få designa sin egen ring.Det tåls att tänka på¨...

• Midvintertös

Jisan: Saknar dig med frun. *ler*
    Vi ses ju snart.

• L i

Hjässan: Jag tror att man kan tänka att hon ligger snäppet över en vanlig butik, men inte alls så dyr som t ex Engelbert. Kolla på hennes webb www.fallberg.com, där står inga priser men du kan säkert maila och fråga.

• KKB

Eller besök min guldsmed - David Harper www.davidharper.se
    Han är inte billig, men han är bra! Värd pengarna mao

Snart får vi träffa fru Jisan, yay! :D

• L i

KKB, du har fortfarande inte berättat om era ringar!!

• Hjässan

Tack för tipsen...
    När är det ni ska gifta er? Ni verkar vara ganska långt i planeringen.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!