Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Man kan kolla tillsammans och sedan shoppa på nätet om man vill vara både romantisk och sparsam .
Annars kan jag rekommendera min smed, hon jobbar i alla material. Hon har ingen butik utan alla ringar är unika. Man bokar tid och sitter sedan ensam med henne i lugn och ro i hennes verkstad och pratar sig fram till en design.
Vågar man fråga vad det kostar?
Hjässan: Eftersom vi ska ha titan så blir det rätt billigt, jag vet inte hur hon ligger på andra material.
Som jämförelse så kostar min sambos släta 9 mm breda titanring ca 1600 kr, på www.titanringar.com tar dom ca 1000 kr för en liknande ring (fast våra ringar är "tjockare" = det går åt lite mer material).
jag saknar er brudar!!! Kommer snart tillbaka till civilisationen...Hoppas det går bra för alla...å jag hoppas att bilderna kommer snart!! Jippie..
Välkomna alla nya.
Ses å hörs, fru Rylander
Li:
Jag vill ha guld ...det kanske blir svindyrt då!!!??? Men visst vore det häftigt att få designa sin egen ring.Det tåls att tänka på¨...
Jisan: Saknar dig med frun. *ler*
Vi ses ju snart.
Hjässan: Jag tror att man kan tänka att hon ligger snäppet över en vanlig butik, men inte alls så dyr som t ex Engelbert. Kolla på hennes webb www.fallberg.com, där står inga priser men du kan säkert maila och fråga.
Eller besök min guldsmed - David Harper www.davidharper.se
Han är inte billig, men han är bra! Värd pengarna mao
Snart får vi träffa fru Jisan, yay! :D
KKB, du har fortfarande inte berättat om era ringar!!
Tack för tipsen...
När är det ni ska gifta er? Ni verkar vara ganska långt i planeringen.