• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

jag kommer, smaskens med choklad!

• Oktoberbride

I'm back

Någon ny träff som jag missat som planerats in?

Jag behöver verkligen hjälp med att hitta brudpar till tårtan (att köpa i stockholm eller via nätet)..

Funderar också på att gå kurs på MakeUpStore eller Face och undrar: Vart ska jag gå och ska jag boka någon speciell person??

Help!

• Jisan

Jag var på MUS å fick super duper hjälp! Verkligen bra, jag gick på den på Drottninggatan å tror att hon hette Ulrika som hjälpte mig.

Vi hade smurfpar på bröllopstårtan, super söta...

• KKB

Jag kommer på fredag men äter inte tårta. Dags att börja banta ;)

Oktober, maila mig på kelly@shortcut.nu så kan jag hjälpa dig med tårtpar!

• Jisan

jag ska nog inte heller äta tårta, det var inte kul att väga sig imorse.. plus 0,6 kilo sen jag åkte på semester Illa!

• KKB

Äsch, man får gå upp lite på semester!

Hur dags, tjejer? Och vilka kommer?

Jisan, L i, Midvintertös och... någon annan?

• Midvintertös

Ja kommer, jag har ju väntat på cholad daten. *ler*

• L i

Jag är så GLAD! Nu har jag bestämt mig om ringen och det hörs på smeden att hon tror att det kommer att bli jättebra. Alla nojor bara försvann och jag känner mig helt LUGN i att det blir perfekt. Hon ska modifiera ringen lite så att stenen liksom svävar i spåret. Nu måste jag bara vänta ett par veckor för de bruna diamanterna vi ska ha i de andra ringarna måste beställas och grossisten har semester.

Jag har beställt en korsett idag också, och beställt tid för klipp och färg (måste ju hinna färga om ifall det blir fult .

Hur kan man bli så lycklig av sådana här helt materiella prylar???!!!

• Midvintertös

Li: Vad roligt! Skönt att det löste sig.

• KKB

L i - skönt att du är nöjd med beslutet om ringen!

Jag klippte mig igår och pratade uppsättningsstyl och slingor med "min" frisör :) *jättenöjd*

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!