Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Hjässan: Låter fint! Hittade du alltså en bild på hennes webb som du sedan frågade pris på? Vilken bild isf *nyfiken*?
KKB: Jag tänkte att du kanske hade frågat både sådana med och utan eget vinstintresse
Li:
Den jag frågade på var ringen längst till höger,i rutan längst ner till höger,på gallerisida 2! Det är något liknande jag är ute efter iaf!
Hjässan: Den vär jättefin. Stenen ser rätt stor ut, det drar säkert upp priset.
Men, om ni vet vad ni vill ha så är det bara att leta runt tills ni hittar ett utförande och pris som är bra.
Li:
Ja,vi har ju lite tid på oss!
Ringen är viktig...den måste man lixom känna fram... Hur ser era blivande titanringar ut?
Hjässan: Oj, svårt att förklara
Vi ska ha två ringar var, byter ut våra gamla förlovningsringar samtidigt.
Vigselringarna har stenar på högkanten, en sten varje bröllopsdag tänkte vi, är bara lite kupad och 4,5 mm bred.
Förlovningsringarna är 9 mm breda, min sambo ska ha en helt slät medan jag velar om hur min ska se ut. Antingen blir det en ring med ett lodrätt spår med en sten inpetad, eller så bara en vanlig ring med en pyttesten i en vanlig fattning.
Stenarna är verkligen små; 1,1 mm eller 0,005 ct. Jag tycker att dom är så söta
.
Ytan blir inte blank, utan lite lätt matterad, men inte grov på någotvis.
Li:
Det låter maffigt!
Kul grej med en sten för varje bröllopsdag.
hej brudar! Nu är jag tillbaka till civilisationen Lovely!
Hur har ni det?
Kram
Åh va trist det låter att komma tillbaka till jobbet efter bröllopet och härliga lediga dagar som nygifta! Fast det är säker många som gratulerar och vill höra, så du kan fortsätta suga på karamellen :)
Skall maila dig och berätta våra senaste nyheter, sedan så ses vi väl på fredag?
Ja, ska jag ta och ringa Chokladfabriken? Vilken tid ska vi träffas tycker ni? Hur många bli vi?