• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • L i

KKB: Det spelar väl ingen roll om de känner igen dig. Dom blir väl bara glada att vi drar dit fler potentiella kunder!

• KKB

:) Jo, fast jag tror vi lutar mot Drömdesign. Hon där är utbildad i USA...

Jisan, uuuuunderbara foton! Stort grattis igen och ser fram emot att ses igen och höra allt!

Paulaa - halloj! Trevligt att du dyker upp här igen :) Blir det ingen mer semester för Er i sommar? Nu när vädret äntligen blivit super vill man vara ledig och ligga ute i solen och bada på dagarna!

• Midvintertös

Jisan: Det såg alldeles underbart ut med båten och vädret. Nu sitter jag här och lipar. Grattis!!!

Paulaa: Ja visst är det träligt att börja jobba, idag känns det dock lite bättre när inte vädret är kanon

Li: Ja kommer med iaf...

• Jeppson

Midvintertös:
    Jeppson här! :) Fick precis ett tips på den andra tråden om att din brors kusin eller vad det var, är sömmerska...?

Jag har nämligen gått och hittat ett liv i thaisiden, och skulle nu vilja ha tag på en kjol till den. Men då jag inte lyckats hitta nån klockren kjol så får jag nog ta och låta sy upp en. :)

Det jag är ute efter är en kjol i thaisiden som är som "knöggligt papper", och lite "pösig". Letar febrilt efter bilder som kan tänkas visa vad jag menar.

Är din släkting duktig på att sy? Vet du om hon är helt fulltäcknad närmaste tiden? Och har hon kanske någon mailadress där man kan kontakta henne?

Vore toppen om du hade nån info att ge! :)

• Paulaa

Vilka fina bilder jisan, va härligt det såg ut och kul att allt blev så lyckat!
    KKB: ja nu e jag back här igen ;)
    Nej nästa resa för oss blir i februrai till Thailand där vi ska inhandla våra bröllopskläder och allt som går att handla till bröllopet nästa år ! så nu får man glatt jobba fram tills dess...
    hur har det gått för er? jag ser att ni har hunnit träffats lite

Eftersom jag e lite senil så måste jag fråga nu igen, vilket datum var eran dag nu igen . KKB? li?
    midvinter ni var i januari eller hur?
    vi ÄR i september
    kram på er

• Jeppson

Hallå Paulaa!
    Jaaa, då kan ju du köpa lite thaisiden till mig när du ändå är där! :D Fast jag vet inte ens hur mycket man behöver för en kjol... :(

• Paulaa

Jeppson för bövelen är du här? hhihi ja om du orkar vänta till februari och vet vad du ska ha är det nog inga problem ;) uff är det är nån som itne har koll på sy-yrket så är det jag

• Midvintertös

Jeppson: *s* Hon är min blivandes kusin och hon ska sy min klänning. maila mig: heleneakin@hotmail.com ska du få hennes nummer, jag har inte hennes "sömerskemail"

• L i

Paulaa:

30/10 i år. Borgeligt i Stadshuset. Ensamma. Övernattar på Hasseludden och har sedan (överrasknings-) fest för de närmaste när vi kommer hem på söndagskvällen.

• Midvintertös

Paulaa: Det stämmer med vinter, den 8:e jan smäller det. *ler*

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!